Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få kontakt med henne face2face?


Anbefalte innlegg

Hei, dette vil kanskje høres veldig merkelig ut, men: det har begynt en ny jente på skolen etter sommerferien (10.Klasse). Hun er som de fleste gutter sier, "fin", det er hvertfall min mening. Jeg har "snapchattet" en del med henne. Hun virker interessert, hun er veldig hyggelig. vi har egentlig ikke snakket veldig mye i virkeligheten. Derfor lurer jeg på: Hvordan kan jeg gjøre sånn at hun virkelig "tenner" på meg, og hvordan skal jeg bli kjent med henne?

Ikke le...

 

 

På forhånd, takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! Har hatt mange slike øyeblikk selv, og jeg vet at det er en ekkel / trang situasjon der man virkelig ikke er sikker på hva som er det rette! I slike øyeblikk har jeg selv begynt med å "småsnakke" med personen! Spør om noe tilfeldig for å starte en samtale, for deretter å nevne / ta opp ting for å holde samtalen igang! En slager jeg bruker er å si f.eks "Du går på også på (blablabla-Videregående) sant?" "Ja" "Har dere han (random lærer)", og slik fortsetter samtalen.. Man tar opp noe tilfeldig, noe som kan være relevant, men samtidig ikke flaut å spørre om! Deretter blir det lett å holde samtalen igang, for så å "utvikle" samtalen, hvor man begynner med formell prating, hvor man spør "Hva skjer?" osv! Deretter blir det lettere å si "Hei!" til henne Face2Face også, hvor det så utvikler seg på samme måte, at man begynner å prate mer! Håper det hjelper, lykke til! :-)

Endret av MariusB95
Lenke til kommentar

Hei! Har hatt mange slike øyeblikk selv, og jeg vet at det er en ekkel / trang situasjon der man virkelig ikke er sikker på hva som er det rette! I slike øyeblikk har jeg selv begynt med å "småsnakke" med personen! Spør om noe tilfeldig for å starte en samtale, for deretter å nevne / ta opp ting for å holde samtalen igang! En slager jeg bruker er å si f.eks "Du går på også på (blablabla-Videregående) sant?" "Ja" "Har dere han (random lærer)", og slik fortsetter samtalen.. Man tar opp noe tilfeldig, noe som kan være relevant, men samtidig ikke flaut å spørre om! Deretter blir det lett å holde samtalen igang, for så å "utvikle" samtalen, hvor man begynner med formell prating, hvor man spør "Hva skjer?" osv! Deretter blir det lettere å si "Hei!" til henne Face2Face også, hvor det så utvikler seg på samme måte, at man begynner å prate mer! Håper det hjelper, lykke til! :-)

Tusen takk, dette skal jeg prøve. Men tror du at de kan fungere å spørre rett ut om vi skal finne på noe? Jeg får i hvertfall et svar om jeg gjør det, men jeg er redd for at hun skal bortforklare seg osv. Flere tips?

Lenke til kommentar

Ja. Rett ut = Beste måten!

Takk, vi skal ut og spise kebab og se film på Tirsdag, viser seg at det funket :) Noen anelse om hva vi bør prate om osv.?

Spør ting om henne! hva hun liker, og vis interesse for hva hun forteller om. spør hun ting om deg så forsøk å få fokuset tilbake på henne. for da viser du at du gir henne oppmerksomhet. for all del ikke bli selvopptatt og en "foredragsholder" om noe du liker som hun kanskje ikke er interessert i!!! (gjort den feilen mange ganger :-/ )

 

Ellers så bare prøv å vær avslappet og ikke forsøk å vær vittig hele tiden for det funker bare på film, snakk om skolen, fremtiden, fortiden, hvaenn bare ikke sex, (med mindre hun starter på temaet).

 

-frank

Lenke til kommentar

Ja. Rett ut = Beste måten!

Takk, vi skal ut og spise kebab og se film på Tirsdag, viser seg at det funket :) Noen anelse om hva vi bør prate om osv.?

 

Jeg ville starta med å spørre om evt. skolen hun går på, hvordan hun liker seg der osv, for så å spørre om familie, interesser, hobbyer, etc."Liker du deg på ..... skole?" Så kommer vel resten av seg selv, så lenge du er deg selv, så komme det til å ordne seg!

Lenke til kommentar

Ja. Rett ut = Beste måten!

Takk, vi skal ut og spise kebab og se film på Tirsdag, viser seg at det funket :) Noen anelse om hva vi bør prate om osv.?

 

Ikke tenk på dette på forhånd. Det er den største og første feilen. Ta alt som det kommer. Hvis du "planlegger" det så kan det hende (og vil mest sannsynlig gjøre det) at du blir nervøs når dere kommer inn på emner som ikke er "planlagt".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...