Gå til innhold

[Løst] NB! T I L T E K N I S K ! Får ikke lagt inn bilder! Feilmelding på "Tittel!?


Anbefalte innlegg

Ved forsøk på opplasting får jeg melding om Feil: Tittel må inneholde mellom 2 og 50 tegn, osv....

Jeg følger retningslinjene som står beskrevet til høyre, og har også brukt lignende titler tidligere....

 

Hva som nå er galt skjønner jeg ikke noe av! :wallbash:

 

HJELP!!!! :ohmy:

Endret av smort1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan tilføye at jeg har prøvd å få lastet opp både i Firefox og IE9! Begge ganger får jeg følgende feilmelding rett under tittelfeltet:

"Feil: Tittelen må være på mellom 2 og 50 tegn, samt inneholde bokstaver og/eller tall"

Det merkelige er også at denne melding kommer opp like etter at tittelfeltet er fylt ut og jeg fortsetter nedover med avkryssing osv.... Meldingen kommer altså FØR jeg har trykket på "Last opp bilde"!

Tittelen jeg skriver er helt normal og lignende er brukt flere ganger tidligere. Inneholder foruten bokstaver + et utropstegn og et 8 tall inne i parantes bak utropstegnet..... Har også forsøkt med andre titler, men det samme skjer hver gang.....

 

Har også logget ut, slått av PC'n og startet på nytt.....

 

Forstår ingenting av dette jeg... :nei2:

Endret av smort1
Lenke til kommentar

Da fant jeg ut av det gitt! Det godtas ikke lenger å ha med æ,ø eller å i tittel.....! :grumpy::sick::blink::mad:

Så da ber jeg noen på teknisk finne ut av det, slik at dette fixes for senere..... :dontgetit:

 

Ha en trivelig finværshelg med eller uten alle de norske bokstavene i alfabetet! :green:

 

 

Edit:

Ser nå at senere på kvelden fikk f.eks. Jentungen2 lastet opp bilde med "ø" i tittelen(kl.21.45), og i går kl.21.52 var det lastet opp et bilde av Terje Solheim med både ø og å i tittel, så da forstår jeg vel enda mindre..... :confused:

Endret av smort1
Lenke til kommentar

Takk for tips! Jeg blir ikke helt klok selv hvorfor det skulle fungere for Jentungen2 og Terje Solheim når det ikke fungerte for deg (og ikke meg heller når jeg testet). Jeg har nå fått rettet i koden og problemet skal være løst. Si ifra hvis du/dere opplever noe annet!

Takker så mye Terje!

Greit å vite at det ikke bare er jeg som opplever/opplevde dette! Fint at du fikk "knekt koden"! :thumbs:

Skal teste om jeg nå får endret tittelen....

Edit:

Da gikk det greit å få endret tittelen ja.... :green:

Endret av smort1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...