Gå til innhold

[Løst] Ny Gaming PC | Bygge selv | Maks 14k


Anbefalte innlegg

OK, iom at det bare er snakk om noen hundrelapper så blir det nok det hovedkortet som OTL tipset om. Hva er egentlig SLI støtte?

 

Jeg står nå på ca. 14,3k med BENQ EW2430 24" og siden jeg fortsatt har litt å gå på, bør jeg kjøpe en bedre skjerm?

Spørs hvor mye du kan gå opp, hvis du bare har noen hundrelapper og gå på er ikke det noe vits etter min mening, men hvis du virkelig vill ha en fantastisk gaming skjerm ville jeg sett på denne http://www.dustinhome.no/product/5010612097/benq-xl2420t-24-wide-tft-led-120hz-black/#intcmp=searchProvider_dacsa har selv den første versjonen og er kjempe fornøyd
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv ville jeg vudert å vente litt med cpu kjøler, og kjøpt det ved en senere anledning hvis budsjettet er stramt, levd litt med høyere støynivå og heller kjøpt den skjermen som både jeg og bigtazty har hintet frempå om. Heller kjøp deg cpu kjøler med en gang du får pengene til det.

Endret av otl
Lenke til kommentar

Nei, egentlig ikke. CPU-kjølere kommer med kjølepasta allerede lagt på kjøleren. Men det kan uansett være greit å ha noe liggende, fordi hvis du demonterer kjøleren og setter den på igjen (hvis du f.eks. bytter CPU-en) eller hvis du bytter til en annen kjøler, så må du ta bort det gamle og få på ny. Anbefaler ArctiClean til å rense av gammel pasta (fungerer også med en type alkohol, men jeg har alltid brukt ArctiClean), og Artic Silver 5 kjølepasta.

Lenke til kommentar

Den kjølepastaen som følger med holder minst til 6 ganger. Tar du av kjøleren annen hver måned har du jo den i ett helt år. Den gamle pastaen min har jeg aldri hatt problemer med å fjerne uten noe form for ekstra middel , dette den som følger med den noctua kjøleren. Skader jo selvfølgelig ikke å ha ekstra selvfølgelig ;)

 

Så du må ikke kjøpe det, men alt er jo kjekt å ha

Endret av otl
Lenke til kommentar

OK, iom at det bare er snakk om noen hundrelapper så blir det nok det hovedkortet som OTL tipset om. Hva er egentlig SLI støtte?

 

Jeg står nå på ca. 14,3k med BENQ EW2430 24" og siden jeg fortsatt har litt å gå på, bør jeg kjøpe en bedre skjerm?

Spørs hvor mye du kan gå opp, hvis du bare har noen hundrelapper og gå på er ikke det noe vits etter min mening, men hvis du virkelig vill ha en fantastisk gaming skjerm ville jeg sett på denne http://www.dustinhom...hProvider_dacsa har selv den første versjonen og er kjempe fornøyd

 

Jeg vil også sterkt anbefale 120hz gaming skjermen fra BenQ. Jeg fikk den for litt over en uke siden og er sinnsykt fornøyd. Det er klar forskjell på 60hz og 120hz. Det sees godt i spill som BF3.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...