Gå til innhold

Hjelp til Mini ITX build


Anbefalte innlegg

Planlegger min første stasjonære PC. Har laget en mini-ITX build til video, jobb og lett gaming (diablo 3).

 

Hva synes folk om denne?

 

https://prisguiden.no/liste/133769/

 

Kabinett: Silverstone Sugo SG08B Mini-ITX

CPU: Intel Core i5 3450

RAM: Corsair Vengeance DDR3-1600 8 GB

GPU: Zotac GeForce GTX 660 2GB

SSD: Samsung SSD 830 Series 128GB

HDD: Seagate Barracuda 7200.14 2TB

 

Keyboard: HP Wireless Desktop C7000

 

Skjerm: Dell UltraSharp U2412M

 

 

Ønsker så lite ledningsknoting som mulig, og mtp langtidsperspektiv så er jeg villig til å legge opptil 13,5k i en hel pakke med alt.

 

 

SPM: Ser at komplett og MPX fremdeles har litt høye priser på ting, tror dere at prisene på CPU, GPU, SSD eller HDD kommer til å synke ila en måneds tid?

Endret av baalzam
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ut som vi er ute etter å bygge i samme kabinett. Jeg har allerede mange av mine deler fra før unntatt itx hovedkort. i5-2500k, 16gb ram og gtx 670. Hvilken cpu kjøler skal du bruke?

 

Har ikke kjøpt eller bygd noe som helst. Tenker at jeg foreløpig prøver ut kjølern som følger med, så tar jeg det derfra.

Lenke til kommentar
Ser ut som vi er ute etter å bygge i samme kabinett. Jeg har allerede mange av mine deler fra før unntatt itx hovedkort. i5-2500k, 16gb ram og gtx 670. Hvilken cpu kjøler skal du bruke?
Har ikke kjøpt eller bygd noe som helst. Tenker at jeg foreløpig prøver ut kjølern som følger med, så tar jeg det derfra.

 

Den er vel helt grei hvis du ikke skal klokke. Jeg skal overklokke litt, også skal jeg ha minst mulig lyd så må finne en grei liten kjøler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...