Gå til innhold

Når kan vi forvente at prisene på ram synker igjen?

teekay19

Anbefalte innlegg

Skrevet

Temaet sier vel alt. Har veldig lyst til å oppgradere fra amd/via kt266 til amd/nforce2 system, men ram prisen er for høg til at eg syns det lønner seg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hørt at det pleier å gå ned etter juletider(og julehandelen er over), men om det kommer til å stemme vet jeg ikke. Sitter selv å venter på at prisen skal gå ned slik at det blir billigere å kjøpe mer ram.

Skrevet

Jeg har hørt at det pleier å gå ned etter juletider(og julehandelen er over), men om det kommer til å stemme vet jeg ikke. Sitter selv å venter på at prisen skal gå ned slik at det blir billigere å kjøpe mer ram.

Skrevet

Det kommer helt ann på om det blir overproduksjon, krona faller dramatisk eller andre faktorer.....helt umulig å gjette men nesten allt har en tendens til å falle bittelitt i pris etter jul. Tviler på om det er verdt å vente så lenge på et mulig beskjedent prisfall. Kjøp når du trenger du. :yes:

Skrevet
Det kommer helt ann på om det blir overproduksjon, krona faller dramatisk eller andre faktorer.....helt umulig å gjette men nesten allt har en tendens til å falle bittelitt i pris etter jul. Tviler på om det er verdt å vente så lenge på et mulig beskjedent prisfall. Kjøp når du trenger du. :yes:

Beskjedent fall? Nå koster 256MB det samme som 512MB gjorde i mai.

100% er alt annet enn beskjedent.

Vanligvis er CPU billigst mot jul, og RAM billigst mot sommeren. Bare se på variasjonene i pris noen år tilbake så ser man tydelig trenden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...