Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hårtap-tråden !


Brotato

Anbefalte innlegg

  • 3 år senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest cd1f9...74f
AnonymDiskusjon skrev (På 15.4.2018 den 15.18):

 

Har noen erfaring med Nisim?  De selger det på apoteket og er visst blitt populært, det skal ha dokumentert effekt.

 

Anonymous poster hash: ee2bb...a7d

Gikk gjennom hele prosessen med Nisim med gele og shampo for 2-3 år siden, har og bruker enda av shampoen. Kan ikke si at det virket noe særlig, men det er litt vanskelig å si. Jeg mener om kanskje tapet hadde vært større om jeg ikke brukte det.

Fant ut jeg skulle prøve Recrea Forte. Snakket med fastlegen, som mente det kunne være greit for meg å prøve det. Men jeg vegrer meg litt, da det er mye styr å gå gjennom en hel prosess igjen daglig, som antagelig ikke vil virke. Er oppi åra da ( over 60) men har hatt håret inntakt intil de siste åra, men merket det begynte å tynnes for noen år siden, da i bakhodet og litt oppå. Hater anken på å miste det for mye, da jeg ser ganske vanlig ungdommelig ut sånn ellers. Men jeg har en mistanke om at det mest sannynlig ikke vil virke på meg.

Anonymous poster hash: cd1f9...74f

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...