Røver Skrevet 18. september 2012 Forfatter Skrevet 18. september 2012 modellnummer. N150 wireless router Wnr 1000
-Night- Skrevet 18. september 2012 Skrevet 18. september 2012 modellnummer. N150 wireless router Wnr 1000 Det er router ikke modem.... Har du i det hele tatt internett ? eller har du kjøpt deg en wlan router i troen at den gir deg internet?
Røver Skrevet 18. september 2012 Forfatter Skrevet 18. september 2012 modellnummer. N150 wireless router Wnr 1000 Det er router ikke modem.... Har du i det hele tatt internett ? eller har du kjøpt deg en wlan router i troen at den gir deg internet? Må jeg gjenta meg pga du er for lat til å lese tråden?
-Night- Skrevet 18. september 2012 Skrevet 18. september 2012 modellnummer. N150 wireless router Wnr 1000 Det er router ikke modem.... Har du i det hele tatt internett ? eller har du kjøpt deg en wlan router i troen at den gir deg internet? Må jeg gjenta meg pga du er for lat til å lese tråden? Når du ikke svarer på hva som blir spurt så.... Hvilem modem har du, ikke router, ikke switch, og går den inn i telefon kontkten eller TV? TV = Rund Telefon = Firkant evt 3 pin om det er gammelt.
Røver Skrevet 18. september 2012 Forfatter Skrevet 18. september 2012 modellnummer. N150 wireless router Wnr 1000 Det er router ikke modem.... Har du i det hele tatt internett ? eller har du kjøpt deg en wlan router i troen at den gir deg internet? Må jeg gjenta meg pga du er for lat til å lese tråden? Når du ikke svarer på hva som blir spurt så.... Hvilem modem har du, ikke router, ikke switch, og går den inn i telefon kontkten eller TV? TV = Rund Telefon = Firkant evt 3 pin om det er gammelt. Den er rund med en tynn pinne i midten som blir skrudd i boksen på veggen og andre enden i en liten svart boks som jeg har routeren koblet i.
-Night- Skrevet 18. september 2012 Skrevet 18. september 2012 Da har du kabeltv internet, Bor du i Oslo? Vestkanten?
Røver Skrevet 18. september 2012 Forfatter Skrevet 18. september 2012 (endret) Da har du kabeltv internet, Bor du i Oslo? Vestkanten? Krsand Endret 18. september 2012 av Røver
-Night- Skrevet 18. september 2012 Skrevet 18. september 2012 http://www.agderbreiband.no/index.php?m=sider&m_action=vis&id=23 er nok de som lever da. siden det ikke er CD
Røver Skrevet 18. september 2012 Forfatter Skrevet 18. september 2012 Tar noen telefoner i morgen. Se om jeg kan finne ut av dette her. Takk for hjelpen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå