Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst] Fn-funksjoner virker ikke og markør hopper når jeg skriver


Anbefalte innlegg

Har to problemer med min mini-PC - en Acus Eee Seachell:

 

1) Fn-funksjonene virker ikke. Vet ikke om det er alle eller noen.. jeg har bare forsøkt å bruke lyd opp/ned og av + av og på med trådløst nett. Ut i fra et annet innlegg fikk jeg hint om at dette kan ordnes med å laste ned ny driver.. men vet ikke hvilken type? Noen som kan hjelpe?

 

2) Har i lang tid hatt problemet at mens jeg skriver så hopper plutselig markøren inn i allerede skrevet tekst slik at når jeg skriver videre, så blir teksten på feil sted. Dette skjer ganske ofte, og er naturlig nok et stort problem. Må hele tiden stoppe opp i skrivingen og rette opp. Fint om noen har en ide om en løsning på dette problemet også.

 

Mvh

Tromsøjenta

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://downloadnew.org/drivers/motherboard/asus-k50in-notebook-intel-inf-driver-106619.html

 

Hva slags operativsystem bruker du foresten? Det med musa, jeg vet ikke hvordan det gjøres i windows, men det går på linux i allefall. Vist du finner instillingene til musa under kontrollpanel eller noe slikt, så finner du noe som heter noe sånt som slå av mus når man skriver eller noe i den mollen. Der kan du nok også stille litt på musen, som om du skal kunne dobbelttrykke på mousepadden for å trykke venstre museklikk, 2 fingers scrolling etc... Det som skjer er at du ikke har kontroll på tommelene dine så de går nedi og registrerer dette som at du flytter musen.

Lenke til kommentar

Hva heter dataen din? Var vist så mange typer av disse asus eee pcene..?

 

På linux så kan man i allefall stille inn sånn at når man skriver på tastaturet så slutter mousepadden og virke, til etter 1 sek etter man trykket siste knapp. Funker utmerket når man skriver toutch i allefall :-)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg ha nå fulgt linken og lastet ned. Var jo en mappe med en rekke filer. Hva gjør jeg for å oppgradere den rette driveren? Må noe slettes og erstattes? Prøvde å restarte PCn for å se om det gikk av seg selv.. men det gjorde det ikke.. Fn-tastene fungerer fortsatt ikke.

 

Hei, det er en zip-fil du kan pakke ut i Windows 7, dobbeltklikk på den. Du skal ha fått en mappe nå, i den finnes: AsusSetup.exe. Dobbeltklikk (venstre) og installer! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...