Lexba Skrevet 3. september 2003 Skrevet 3. september 2003 kjøp .exe filen som ligger her: X:BOOTDISKMAKEBT32.EXE (X = hvor windows 2k cden er) deretter er det bare å følge innstruksene. Feilpost!!!!!
vihovde Skrevet 3. september 2003 Forfatter Skrevet 3. september 2003 kjøp .exe filen MAKEBT32.EXE som ligger her: X:BOOTDISKderetter trykker du bare "a" deretter er det bare å følge innstruksene. Feilpost!!!!! Har du hatt en vond barndom ? Ingen som kan hjelpe ?
Lexba Skrevet 3. september 2003 Skrevet 3. september 2003 kjøp .exe filen MAKEBT32.EXE som ligger her: X:BOOTDISKderetter trykker du bare "a" deretter er det bare å følge innstruksene. Feilpost!!!!! Har du hatt en vond barndom ? Ingen som kan hjelpe ? jeg har jo allerede forklart det jo..
nVIDIAsucks Skrevet 3. september 2003 Skrevet 3. september 2003 Jeg tror at det han prøvde å si er at det på win2k cdn ligger en mappe som heter bootdisk. I denne mappen ligger et program som lager bootdisk (4stk)
mr x Skrevet 3. september 2003 Skrevet 3. september 2003 vihovde...tror ikke du får mye svar når du skriver slike svar til dem som vil hjelpe deg... " Har du hatt en vond barndom ?" husk det er du som skal ha hjelp......
melbamix Skrevet 3. september 2003 Skrevet 3. september 2003 www.bootdisk.com mer tid gidder jeg ikke bruke på en slik post
nVIDIAsucks Skrevet 3. september 2003 Skrevet 3. september 2003 Det er selvfølgelig også en mulighet. En annen mulighet er å bruke søkefunksjonen
vihovde Skrevet 3. september 2003 Forfatter Skrevet 3. september 2003 Jeg tror at det han prøvde å si er at det på win2k cdn ligger en mappe som heter bootdisk. I denne mappen ligger et program som lager bootdisk (4stk) Tusen takk for det Til dem av dere som måtte føles seg støtet av mitt utsangn, BEKLAGER.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå