Makky Skrevet 6. september 2012 Skrevet 6. september 2012 Har en case: Har flere koordinater som jeg vil legge inn i et kart, f.eks Google maps. Hvordan gjør man det? Jeg klarer å legge inn en og en, men jeg trenger å ha alle punktene synlige på kartet samtidig. Takk for hjelp
Hieronymus Skrevet 6. september 2012 Skrevet 6. september 2012 Har en case: Har flere koordinater som jeg vil legge inn i et kart, f.eks Google maps. Hvordan gjør man det? Jeg klarer å legge inn en og en, men jeg trenger å ha alle punktene synlige på kartet samtidig. Takk for hjelp http://www.darrinward.com/lat-long/
Makky Skrevet 6. september 2012 Forfatter Skrevet 6. september 2012 Flott, takk! Finnes det noe lignende for adresser også?
Hieronymus Skrevet 6. september 2012 Skrevet 6. september 2012 Det er bare å gå inn på "Få veibeskrivelse", og legg inn addressene en etter en. Det er bare å trykke "Legg til bestemmelsessted" under tekstboksene for å få opp flere tekstbokser.
Makky Skrevet 6. september 2012 Forfatter Skrevet 6. september 2012 Men kommer det veibeskrivelse til alle stedene da? Trenger den delen.
Hieronymus Skrevet 6. september 2012 Skrevet 6. september 2012 Men kommer det veibeskrivelse til alle stedene da? Trenger den delen. Javisst.
Makky Skrevet 6. september 2012 Forfatter Skrevet 6. september 2012 Beklager, var akkurat den veibeskrivelses delen jeg ikke ville ha. Kun punktene på kartet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå