Gå til innhold

Outlook: Hvordan ikke slette e-post på webmail-serveren?

koda

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg koblet opp Outlook mot webmail. Da ble e-postene importert til Outlook, og slettet fra webmail-serveren.

1. Hvordan kan jeg sørge for at de ikke slettes fra webmail når de hentes til Outlook?

2. Kan jeg "eksportere" tilbake fra Outlook de e-postene som allerede er slettet fra webmail?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags webmail var dette? Outlook vil vanligvis ikke slette noen mailer fra server, bortsett fra hvis det er en POP-konto. - Da må du krysse av for at den skal la de ligge igjen.

Webmail er jo ingen mail-server, men kun en nettside som viser innholdet på mailserveren (som kan bruke forskjellig teknologi - exchange, pop, imap, etc)

Er det en pop-server du har mailen på så blir det nok vanskelig å få epostene tilbake.

Skrevet

Jeg har mailtjenesten levert fra Fastname; https://webmail.mailadmin.no/src/login.php

(Forøvrig er jeg klar over at dette bare er en web-app som viser hva som ligger på mailserveren, bare litt dårlig formulert fra meg:)

Mener jeg satte opp i Outlook at det var en POP-konto, men har det ikke foran meg nå.

Hvordan slår jeg av at mailer skal fjernes fra serveren?

Skrevet

Nå har jeg ingen outlook med pop-konto tilgjengelig her, men det er inne på avanserte innstillinger på kontoen (La det være en kopi av meldingene på serveren" eller noe slikt)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...