Sssda1 Skrevet 4. september 2012 Skrevet 4. september 2012 (endret) Er ikke sikker på om dette er riktig sted men prøver. Jeg skulle hjelpe foreldrene mine med å oppdatere java så gikk inn på java.com og oppdaterte. Etter dette vil ikke java fungere i det hele tatt, og når jeg sjekker om jeg har det installert får jeg opp en feilmelding og under detaljer står det Java Plug-in 10.7.2.10 Using JRE version 1.7.0_07-b10 Java HotSpot™ Client VM User home directory = C:\Users\Raymond ---------------------------------------------------- c: clear console window f: finalize objects on finalization queue g: garbage collect h: display this help message l: dump classloader list m: print memory usage o: trigger logging q: hide console r: reload policy configuration s: dump system and deployment properties t: dump thread list v: dump thread stack x: clear classloader cache 0-5: set trace level to &--#60;n&--#62; ---------------------------------------------------- Detecting applet environment ... Java version : 1.7.0_07 Java vendor : Oracle Corporation Java vendor url : [url="http://java.oracle.com/"]http://java.oracle.com/[/url] Java class version : 51.0 OS NAME : Windows 7 OS Arch : x86 OS Version : 6.1 Sending environment info to server Jeg har avinstallert de gamle versjonene av Java forresten. Hva er galt ? Endret 4. september 2012 av perpers
MrLeftfield Skrevet 4. september 2012 Skrevet 4. september 2012 Jeg sliter med det samme, med så å si alle PCer jeg setter opp for tiden. Eller kanskje LITT av det samme. Laster ned installer, kjører i gang, og etter at den har lastet ned installer fra installer (yo dawg), så skjer det ingenting. Forsøker du å sette igang hele prosessen på nytt ,får du beskjed om at en .dll fil er korrupt. Saken løses enkelt ved å gå til C:\Users\username\AppData\LocalLow\Sun\ og kjøre installasjon derfra. Jeg pleier så å slette hele Sun mappa når jeg er ferdig.
Sssda1 Skrevet 4. september 2012 Forfatter Skrevet 4. september 2012 Jeg prøvde dette, men fortsatt samme feil. Andre ting jeg kan prøve? Å få hjelp fra java koster visst $50 så venter litt med det
Kiff Skrevet 5. september 2012 Skrevet 5. september 2012 Last ned installeren fra http://java.com/en/download/manual.jsp?locale=en Husk å kjøre den som administrator
Gjest medlem-82119 Skrevet 7. september 2012 Skrevet 7. september 2012 Last ned offline versjoen, holder normalt med 32-bits versjoen (til 32 bits nettlesere). Avinstaller java. Fjern mapperester i skjulte foldere, fra installasjonsmappe og fra registeret. Legg inn java.
Sssda1 Skrevet 12. september 2012 Forfatter Skrevet 12. september 2012 gjorde alt dette en kveld (og natt). Satt dagen etter i en time med helpdesk på tlf. ingenting fungerte så endte med å formattere pc. Ordnet seg da til slutt og pc går mye raskere nå gitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå