Gå til innhold

Råd angående minianlegg med airplay og dab, ca 1500 kr


Anbefalte innlegg

Hei.

Ja så nærmer det seg bursdag til min kjære samboer.

Ifjor fikk hun en iPhone i bursdagsgave, og etter det har hun skaffet seg en iMac. Mao ganske Apple frelst :)

Så da tenkte jeg at årets bursdagsgave kan være noe Apple relatert, og siden vi har et bitte lite minianlegg på kjøkkenet med ganske begredelig kvalitet tenker jeg dette kan være en god ide å bytte ut.

Det er dog noen punkter som må/bør oppfylles.

 

* Airplay - Når man først har apple produkter er vel dette et must (har også en iPad i hus)

 

* Dab - Er vel fullt mulig å strømme radio fra iPhone / iPad, men det er ønskelig med radio uten å være avhengig av en ekstern "dings". Radio blir flittig brukt i helger da hun elsker å høre på radio om morgenene til frokosten.

 

* Docking - Ikke noe særlig must, men kan være kjekt å kunne docke for å ikke bruke strøm fra iPhone / iPad. + for lading istedetfor strømbruk. Docking som støtter deksel er et stooort +

 

* Utseende - Ja, du skjønner....

 

* Pris - Vil helst begrense meg til 1500 kr. Kan strekke meg til 2000 kr om det er et avgjørende.

 

Har sjekket ut noen, uten å bli helt fornøyd:

 

* Logitech UE Air Speaker - Egentlig altfor dyr, og heller ikke Dab så vidt jeg kan se. Prissjekk

 

* Pioneer x-smc3-k - Ikke Dab (kun internettradio) og finner heller ikke noen "trusted reviews". Finner bare brukererfaringer av folk som har vært generelt misfornøyde. Blant annet ved bruk av internettradio og airplay. Da faller det helt fra hverandre. Prissjekk

 

* Philips DS8550 - Eneste jeg har sjekket ut foreløpig som har mulighet for dock med beskyttelsesdeksel. Men den er vel litt gammel, og den har verken Dab eller internettradio. Prissjekk

 

Håper noen kan hjelpe meg, og takker på forhånd for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...