Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvilken ADSL-leverandør burde jeg velge?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har akkurat funnet ut at ADSL har blitt tilgjengelig der jeg bor  :D   :D  !!

Derfor lurte jeg på hvilken leverandør som er "best"? Hvem burde jeg velge??

 

Kan dessverre ikke få fra NGT  :cry:

 

Takker for alle svar!!  :woot:

 

Så lenge du kan få fra TN så kan du få fra ngt. Det er det dei påstår iallefall. Du får ikkje samme uploaden(bare 128kb) men du får eit prisavslag istadenfor.

Lenke til kommentar
Har akkurat funnet ut at ADSL har blitt tilgjengelig der jeg bor  :D   :D  !!

Derfor lurte jeg på hvilken leverandør som er "best"? Hvem burde jeg velge??

 

Kan dessverre ikke få fra NGT  :cry:

 

Takker for alle svar!!  :woot:

 

Så lenge du kan få fra TN så kan du få fra ngt. Det er det dei påstår iallefall. Du får ikkje samme uploaden(bare 128kb) men du får eit prisavslag istadenfor.

 

Hold deg unna NGT Alpha linjene, de har fått mye kritikk og koster mye i forhold til hva de "smaker"

Lenke til kommentar
Hold deg unna Bluecom? Hva er gale med de da?

 

F@enmeg så råtten support og så mye knøvling med alt, hadde helv€te med dem, linjene føyk ut av og til på natta uten noen forklaring, men da var det ofte at det var feil og kobling i sentraler her og der og det uten at de gadd å oppdatere driftsloggen sin.

 

Fikk heller ikke opplyst om bindingstid og oppsigelses tid, så jeg betaler enda for ADSL en plass jeg ikke bor, men har forbrukerrådet på saken og de nermer seg ei løsning som ser ut til å falle for min fordel.

Lenke til kommentar

Godt råd: HOLD DEG UNNA TELENOR !!!!!! du er advart nå :p jeg har det selv og gleeeeeder meg så sykt til avtalen går ut om 2 måneder.. Det er ikke det at jeg er TELNOR hater, men de lover deg ikke en dritt jeg har ringt og klagd på at jeg aldri har har hatt 24/7 linje hos meg, joda så klart vil de se på det, men fikser de noe ??? NEI !!! de gjør ikke en allverdens ting.. det eneste de gjør er å ødelegge det enda mer, så på en annen måte så har ikke jeg fått det som kalles ADSL (som er ment å være 24/7 på internett).. ikke bli lurt av de dumme reklamene som sier "online ADSL, mye mye raskere" det er bare noe tøv.. men alt i alt, du bestemmer ;)

Lenke til kommentar
Har akkurat funnet ut at ADSL har blitt tilgjengelig der jeg bor  :D   :D  !!

Derfor lurte jeg på hvilken leverandør som er "best"? Hvem burde jeg velge??

 

Kan dessverre ikke få fra NGT  :cry:

 

Takker for alle svar!!  :woot:

 

Så lenge du kan få fra TN så kan du få fra ngt. Det er det dei påstår iallefall. Du får ikkje samme uploaden(bare 128kb) men du får eit prisavslag istadenfor.

 

Det er i som sagt bare på Alpha linja til NGT og den er trolig like sugen som telenor sin. NGT kjører egene fibere til sentralen, eneste de låner av telenor er telefonlinje inn til huset. Så hvis de bare kan levere alpha linje så er det ikke på dems egen fiber trolig, så hold deg LAAAANGT unna.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...