dor123 Skrevet 3. september 2003 Skrevet 3. september 2003 noen som vet hvor lang tid det tar for pakken min og komme fra ankomst registeret til postkontoret jeg skal hente pakken i?+(i timer)
Stream Skrevet 3. september 2003 Skrevet 3. september 2003 sannsynligvis kan du rusle ned dit med en gang og spørre etter pakken opplevde en gang at jeg fikk lapp i posten om pakke-henting, men når jeg skulle hente den hadde den ikke kommet enda (bilen med pakkene kom mens jeg ventet da...).
Tåkelys Skrevet 3. september 2003 Skrevet 3. september 2003 Hvis pakken er ankommet postkontoret, og du tar med Kollinummer, så kan du hente den
dor123 Skrevet 3. september 2003 Forfatter Skrevet 3. september 2003 på post terminalen eller post kontoret,tror jeg ikke kan komme til post terminalen og hente pakkeen min se for den blir vidre sendt til post kontoret igjen 2 kilometer bort!
Blib Skrevet 3. september 2003 Skrevet 3. september 2003 Heh, thats what you think Når pakken ankommer må posten først sotere pakkene i hyllene esine og det kan ta SINNSYKT lang tid! Jeg måtte vente over 7 timer engang føær jeg fikk hente pakken. Mye kunder :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå