Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Skolen tærer på humøret.


Pubé

Anbefalte innlegg

Skolen startet nå på mandag, og jeg føler at humøret og den psykiske velværen har gått rett i dass. Jeg mister rett og slett lysten til alt på grunn av skolen, jeg gleder meg ikke til ting, nyter ikke ting jeg veit at jeg liker. Er så mye med skolen som blir negativt. Mye jobb, slitsomt, ubehagelig (Kun kjipe stoler og ikke noe sted å slappe av).

 

Jeg hadde sommerjobb siste halvdelen av sommeren, opp klokka åtte, og hjemme mellom tre og fem, og kjente ikke et fnugg av det som jeg opplever nå, selv om det var en noe krevende jobb. Motivasjon til å få gode karakterer har jeg, da det er en VG3 linje jeg vil og skal inn på, men jeg er redd motivasjonen til alt blir mer og mer borte ettersom det blir mye mer press fra skolen og ellers. Nå hjelper det vel ikke at mine to beste venner skal gå ett eller to år på skolen i utlandet.

 

Nå syns jeg dette ble litt rotete skrevet, men er det noen som har noen tips eller innspill av noe slag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...