Gå til innhold

Noen grunn til å ikke kjøpe Samsung Galaxy S3?


Anbefalte innlegg

Jeg tok den gamle telefonen min (s2) med på en hyggelig snorkletur i sommer og trenger derfor en ny telefon. Synes ikke iphone er spesielt spennende og har lagt igjen noen kroner på android market, så jeg ønsker en ny android telefon

 

Så at både elkjøp, lefdal og expert har kjørt kampanje på Galaxy S3 i dag til litt under 4400. Er det noen grunn til å ikke kjøpe denne telefonen til den prisen, men heller vente litt?

 

Har lest litt rundt og ser at LG kanskje kommer med en ny telefon, og at Cortex A15 etter hvert skal avløse A9. Uten at jeg kan så mye om det. Vil dette bety mye i praksis og vil det komme snart, altså ila høsten?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spørsmålet er om du faktisk trenger noe kraftigere for ditt bruk. Såklart kan man trenge mer kraft, men ikke ENDA, og når man trenger mer så kan man jo kjøpe ny. Dagens telefonbrukere bytter jo telefon såpass ofte at det ikke akkurat er noen engangsinvestering.

 

Selv ser jeg ingen grunn til å vente å fælt. For rundt midt mellom lanseringene er fine tidspunkter å slå til for å gjøre en god deal. :)

 

SII holder delvis for eget bruk, og SIII holder i lange baner. Bare mine tanker om det å vente på et middelmådig produkt fra LG med en kanskje litt kraftigere CPU. Da er SIII langt bedre deal, og en telefon du kan få NÅ.

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Vel har vært mye snakk om ein Samsung galaxy Note II i det siste. Tror det er den eineste som kan trone over Galaxy sIII, vis du ser vekk fra ein kommende iphone 5 ;) ellers er HTC one X eit godt valg og der det kommer etter smak og behov ;)

 

Sier meg ellers enig med det Andrull sier :)

Endret av Sigrs
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...