Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. februar Skrevet 2. februar Det har ikke vi Vi har kost oss med frokost nå.😋😋
75192 Skrevet mandag kl 13:18 Skrevet mandag kl 13:18 Jeg å jeg spiste billy pizza til frokosten jeg spiste goodis nå 😁😁😁
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 18:47 Skrevet mandag kl 18:47 Det har ikke vi Vi har spist middag nå.😋😋
75192 Skrevet mandag kl 21:05 Skrevet mandag kl 21:05 Kvels mat her har lagt vekk lego til i morgen @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 23:29 Skrevet mandag kl 23:29 Det har ikke vi, for vi har ikke Lego Vi har drukket vann nå.💧💧
Gutensin Skrevet tirsdag kl 18:36 Skrevet tirsdag kl 18:36 75192 skrev (3 timer siden): Ikke jeg har jeg har drikke lita go nå Ikke jeg. Jeg har tatt meg en kopp kaffe nå
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 19:05 Skrevet tirsdag kl 19:05 Det har ikke vi Vi har akkurat spist middag nå.😋😋
TheDarkSycamore - SCM Skrevet tirsdag kl 19:15 Skrevet tirsdag kl 19:15 Samme her. Jeg har sett fullmånen i dag.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 23:17 Skrevet tirsdag kl 23:17 Det har vi også Vi har sett på stjernene i dag.⭐⭐🌟🌟
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 18:58 Skrevet onsdag kl 18:58 Det har ikke vi i dag Vi har spist middag nå i sted.😋😋
75192 Skrevet onsdag kl 19:54 Skrevet onsdag kl 19:54 Ikke jeg har spist litte i dag prøvde kjøpe baguetter på oda men for seint da arg 👎👎👎 prøver i morgen tidelig da
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 23:20 Skrevet onsdag kl 23:20 Det har ikke vi Vi har vært på st1 i natt.😋😋
TheDarkSycamore - SCM Skrevet torsdag kl 03:43 Skrevet torsdag kl 03:43 Ikke jeg. Jeg har planer og legge meg nå.
Gutensin Skrevet torsdag kl 06:57 Skrevet torsdag kl 06:57 TheDarkSycamore - SCM skrev (3 timer siden): Ikke jeg. Jeg har planer og legge meg nå. Ikke jeg. Jeg har nettopp spist frokost.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 14:16 Skrevet torsdag kl 14:16 Det har ikke vi Vi har drukket brus nå.😋😋
TheDarkSycamore - SCM Skrevet torsdag kl 14:54 Skrevet torsdag kl 14:54 Det har jeg også, Kalas sukkerfri. Jeg har sottet på OL for litt siden.
Gutensin Skrevet torsdag kl 16:20 Skrevet torsdag kl 16:20 TheDarkSycamore - SCM skrev (1 time siden): Det har jeg også, Kalas sukkerfri. Jeg har sottet på OL for litt siden. Ikke jeg Men jeg drikker Pepsi max nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå