Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 17:25 Skrevet søndag kl 17:25 Det fikk ikke vi Vi har drukket Urge og Cola nå.🧃🧃🥤🥤😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 17:54 Skrevet søndag kl 17:54 Der kommer ikke vi nå Vi har hørt på musikk i dag.🥰🥰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 18:23 Skrevet søndag kl 18:23 Det spiser vi også Vi har sett på tv og hørt på radio i dag.📺📺📻📻
MR SPEED Skrevet søndag kl 18:51 Skrevet søndag kl 18:51 Ikke jeg ser på tv mygg olje boogie hører på nå 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 22:21 Skrevet søndag kl 22:21 Vi har ikke hørt på de i dag Vi har hørt på The Beatles nå i natt.♥️♥️♥️♥️
MR SPEED Skrevet mandag kl 08:51 Skrevet mandag kl 08:51 Jeg hørte på de i går jeg ladder meta Quest 3 nå
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 11:52 Skrevet mandag kl 11:52 Det lader ikke vi Vi har spist snop nå.😋😋
TheDarkSycamore - SCM Skrevet mandag kl 14:24 Skrevet mandag kl 14:24 Hva!! Jeg har vært hos ØNH spesialisten i dag.
Gutensin Skrevet mandag kl 14:39 Skrevet mandag kl 14:39 TheDarkSycamore - SCM skrev (14 minutter siden): Hva!! Jeg har vært hos ØNH spesialisten i dag. Ikke jeg. Jeg har vært i butikken nettopp
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 16:42 Skrevet mandag kl 16:42 Det har ikke vi Vi har spist fleskepannekaker til middag i dag.🥞🥞🥓🥓😋😋
MR SPEED Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Ikke jeg har det jeg lurer på er det japp hos dere du vi oss nå
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Vi har ikke Japp hjemme hos oss i dag Vi har spist middag nå.😋😋
MR SPEED Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Vi har ikke Japp hjemme hos oss i dag Vi har spist middag nå.😋😋 Må vente bare salat vaske først 😆
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Det har ikke vi Vi har drukket vann nå.💧💧
Gutensin Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 timer siden): Det har ikke vi Vi har drukket vann nå.💧💧 Der har ikke jeg. Men Jeg har tenkt å drikke litt vann nå.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Det har vi også Vi har hørt på musikk nå.🥰🥰
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå