Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 12:52 Skrevet tirsdag kl 12:52 Det gjør ikke vi Vi har vært en liten tur på butikken i dag.🏪🏪
75192 Skrevet tirsdag kl 14:11 Skrevet tirsdag kl 14:11 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Det gjør ikke vi Vi har vært en liten tur på butikken i dag.🏪🏪 jeg å meny å rema 1000 0ch oda meny online
TheDarkSycamore - SCM Skrevet tirsdag kl 14:37 Skrevet tirsdag kl 14:37 Ikke jeg tror jeg. 🤔🤔 Jeg har spist ute idag, på Peppes Pizza.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 18:35 Skrevet tirsdag kl 18:35 Det har ikke vi Vi har laget middag hjemme.🍗🍗🍗🍗🍚🍚😋😋
75192 Skrevet tirsdag kl 19:57 Skrevet tirsdag kl 19:57 Ikke jeg har det... jeg har spist sushi å sushi bowl i dag
TheDarkSycamore - SCM Skrevet tirsdag kl 23:52 Skrevet tirsdag kl 23:52 Ikke jeg. Jeg har planer og legge meg om ikke så altfor lenge.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 23:53 Skrevet tirsdag kl 23:53 Det har ikke vi Vi har spist ostebaconpølser på st1 i natt.😋😋
TheDarkSycamore - SCM Skrevet onsdag kl 01:04 Skrevet onsdag kl 01:04 Ikke jeg. Jeg har lært noe nytt i dag, rakke er et eget ord på hannhunder. Men, det ordet blir ikke lengre brukt i dagligtale. Det er faktisk et eldgammelt ord. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 02:29 Skrevet onsdag kl 02:29 Det har ikke vi lært i dag Vi har planer om å handle på butikken i dag.🏪🏪
SprengeMobil Skrevet onsdag kl 19:08 Skrevet onsdag kl 19:08 Jeg har allerede gjort det. Jeg har balansert på trampolinekanten rundt idag.
SprengeMobil Skrevet onsdag kl 19:53 Skrevet onsdag kl 19:53 Ikke jeg. Jeg har vært inne på testetråden nettopp.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 00:03 Skrevet i går, 00:03 Det har ikke vi Vi har hørt på musikk nå.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 18:21 Skrevet i går, 18:21 Det har ikke vi. Vi har vært ute i påskesola i dag.☀️☀️🌞🌞
75192 Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Det har ikke jeg gjort jeg flyttet på sjokoladen kinder crispy nå
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Det har ikke vi Vi har spist snop nå.😋😋
Skogslik Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Ikke jeg. Jeg har komt hjem nå fra en fin tur i utmark og villnis.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Det har ikke vi Vi har kost oss med kaffe og kvikklunsj nå.☕☕🍫🍫😋😋
75192 Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Ikke jeg har Sett laptop kjøler til min GIGABYTE Aero X16 - 16" | RTX 5060 | Ryzen AI 7 | 32GB | 1TB
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå