Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 18:32 Skrevet lørdag kl 18:32 Det går bra Vi har spist potetgull nå.🟡🟡😋😋
75192 Skrevet lørdag kl 19:42 Skrevet lørdag kl 19:42 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Det går bra Vi har spist potetgull nå.🟡🟡😋😋 Åsen potetgull da jeg installerer Half life Alyx nå
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 19:45 Skrevet lørdag kl 19:45 Det har ikke vi Vi har spist popcorn nå.🍿🍿😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 19:51 Skrevet lørdag kl 19:51 Det har ikke vi Vi har det kaldt ute i kveld.🥶🥶
Sviskepott Skrevet i går, 08:57 Skrevet i går, 08:57 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (På 1.1.2026 den 18.45): Vi har aldri i hele vårt liv verken fått bursdagsgaver eller julegaver av våre alkoholiserte og voldelige foreldre. Stakkars vennen mine. Vet ikke om dere liker sånn, men dere kan få en hver om dere lyster?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 12:59 Skrevet i går, 12:59 Vi elsker den der.😋😋🥰🥰 Vi har spist lunsj nå.😋😋
75192 Skrevet i går, 13:52 Skrevet i går, 13:52 Ikke jeg fikk logget meg på steam på pc nå 👍👍 Spoiler Steam er verdens største digitale distribusjonsplattform for PC-spill og programvare, utviklet av Valve, som lar brukere kjøpe, laste ned og spille spill, samt kommunisere og delta i et stort nettsamfunn med funksjoner for sosialt samvær, streaming og brukergenerert innhold, alt via en dedikert programvareklient. Det fungerer som en stor nettbutikk for spill, lignende en appbutikk, med et enormt bibliotek og muligheter for å dele spill, kjøpe gjenstander og administrere spillbiblioteket sitt på tvers av enheter. Hovedfunksjoner: Digital butikk: Kjøp og last ned tusenvis av spill fra uavhengige og store utviklere direkte. Spillbibliotek: Administrer spillene dine, se hva venner spiller, og spill overalt. Sosiale funksjoner: Chat, lag grupper, delta i forum og få tilgang til brukerskapt innhold. Steam-lommebok: En digital lommebok for kjøp på Steam-plattformen, penger kan ikke tas ut. Familie-funksjoner: Del spill med familiemedlemmer og sett aldersgrenser. Streaming & Fjerntilgang (Remote Play😞 Spill spill fra datamaskinen din på andre enheter (mobil, nettbrett, TV). Hva er forskjellen på Steam (spillplattformen) og STEAM (utdanning)? Det er viktig å skille dette fra "STEAM" (med store bokstaver), som er en engelsk forkortelse for Science (Vitenskap), Technology (Teknologi), Engineering (Ingeniørvitenskap), Arts (Kunst) og Mathematics (Matematikk), et pedagogisk konsept. Spørsmålet ditt refererer mest sannsynlig til spillplattformen. For å starte, laster du ned og installerer Steam-klienten til PC-en din via nettsiden deres (store.steampowered.com).
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Det har ikke vi nå Vi har spist middag nå.😋😋
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13 minutter siden Skrevet 13 minutter siden Gjorde det i sta. Jeg har planen og dra på kino idag og se Avatar: Fire and Ash. 📽🎞
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå