Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 23:37 Skrevet søndag kl 23:37 Det har ikke vi Vi har drukket vann nå.💧💧
MR SPEED Skrevet i går, 00:44 Skrevet i går, 00:44 Jeg å 😃 sitte foran mq3 fra morgen til nå 01:44 da
TheDarkSycamore - SCM Skrevet i går, 02:38 Skrevet i går, 02:38 (endret) Jeg vet ikke hva MQ3 er for noe, så ikke jeg. 🤔🤔 Jeg har luftet skikkelig på soverommet mitt. Nå blir det godt og skjølig når jeg skal legge meg. 🌬️🌬️❄️ Endret i går, 02:39 av TheDarkSycamore - SCM
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 03:12 Skrevet i går, 03:12 Det har ikke vi Vi har akkurat spist frokost nå.😋😋
MR SPEED Skrevet i går, 14:21 Skrevet i går, 14:21 (endret) Spist noe fra sørøst asia da har du dere banna første man i denne tråden å siden så ikke nå sorry Endret i går, 14:24 av MR SPEED
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 17:38 Skrevet i går, 17:38 Det har vi ikke Vi har spist middag nå.😋😋
TheDarkSycamore - SCM Skrevet i går, 18:50 Skrevet i går, 18:50 Skal gjøre det ganske snart. Jeg har chatet litt med ChatGPT i dag. ☺️🙂
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 19:23 Skrevet i går, 19:23 Det har ikke vi Vi har vasket klær i dag.
MR SPEED Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Har ikke jeg gjort jeg har nesten stått opp nå nesten da 😀
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Det har vi også Vi har spist middag nå.😋😋
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå