TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. august Skrevet 17. august Ikke jeg. Jeg har Diskusjon.no brukeren min på hale tiden. Det eneste jeg gjør, er at jeg forlater den. 😏😏😏 Jeg har tenkt og spille Magic The Gathering fysisk blant folk i dag. 🎴🎴🎴
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. august Skrevet 17. august Det lader ikke vi Vi har spist lunsj nå i sted.😋😋
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. august Skrevet 18. august Det har ikke jeg. Jeg har kost meg med streamen min I går til nå. 🙃🙂
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. august Skrevet 18. august (endret) Det har vi også Vi har kost oss med snop nå.😋😋 Endret 18. august av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. august Skrevet 18. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Det har ikke vi Vi har kost oss med snop nå.😋😋 Dere sa jo at dere har sett streamen min i går i en annen tråd, "Svar med smileyer" leken. 🤔 Har ikke dere det? 😳 Ikke jeg forresten. Jeg har manga bøker. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. august Skrevet 18. august (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (38 minutter siden): Vi beklager dobbelpost Endret 18. august av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. august Skrevet 18. august TheDarkSycamore - SCM skrev (9 minutter siden): Dere sa jo at dere har sett streamen min i går i en annen tråd, "Svar med smileyer" leken. 🤔 Har ikke dere det? 😳 Ikke jeg forresten. Jeg har manga bøker. Sorry, det gikk litt fort for oss i svingene Det har vi også Vi har mange vinylplater.🥰🥰
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. august Skrevet 20. august (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (På 18.8.2025 den 4.33): Sorry, det gikk litt fort for oss i svingene Det har vi også Vi har mange vinylplater.🥰🥰 Jeg har noen LP plater. Men har ikke LP-spiller. 😊😌 Tilbake til leke: November79 skrev (7 timer siden): Ikke jeg. Jeg har kjøpt ny vaskemaskin. Ikke jeg. Jeg har kjøpt nye Magic The Gathering kort sett. Kjøpte denne i går på Kube. Endret 20. august av TheDarkSycamore - SCM 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. august Skrevet 20. august Det har ikke vi Vi har fått skikkelig kaffedilla nå i det siste.☕☕😋😋
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. august Skrevet 20. august Ikke jeg. Jeg har drukket ganske mye Lipton iste i det siste.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. august Skrevet 20. august Det har ikke vi Vi har også fått sushidilla de siste årene.🍣🍣😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. august Skrevet 20. august Vi har også lyst på sushi Vi har drukket vann nå.💧💧
MR SPEED Skrevet 20. august Skrevet 20. august (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Vi har også lyst på sushi Vi har drukket vann nå.💧💧 ikke jeg har det Skrev feil 30 sushi bet å 35 sushi bet er mere riktig soory Endret 20. august av MR SPEED
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. august Skrevet 20. august Det har ikke vi nå Vi har hørt på musikk nå.🥰🥰
Sviskepott Skrevet 21. august Skrevet 21. august Det har ikke jeg gjort ennå. Jeg har hengt ut tøy på min snor nå.
Gutensin Skrevet 21. august Skrevet 21. august Sviskepott skrev (1 minutt siden): Det har ikke jeg gjort ennå. Jeg har hengt ut tøy på min snor nå. Ikke jeg. Jeg har drukket kaffe
Sviskepott Skrevet 21. august Skrevet 21. august Det har ikke jeg ennå. Jeg har alltid ment at man må ha masse poteter m.m. til middagsmat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå