TheDarkSycamore - SCM Skrevet i går, 06:30 Skrevet i går, 06:30 Ikke jeg. Jeg har Diskusjon.no brukeren min på hale tiden. Det eneste jeg gjør, er at jeg forlater den. 😏😏😏 Jeg har tenkt og spille Magic The Gathering fysisk blant folk i dag. 🎴🎴🎴
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 10:59 Skrevet i går, 10:59 Det lader ikke vi Vi har spist lunsj nå i sted.😋😋
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Det har ikke jeg. Jeg har kost meg med streamen min I går til nå. 🙃🙂
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden (endret) Det har vi også Vi har kost oss med snop nå.😋😋 Endret 16 timer siden av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Det har ikke vi Vi har kost oss med snop nå.😋😋 Dere sa jo at dere har sett streamen min i går i en annen tråd, "Svar med smileyer" leken. 🤔 Har ikke dere det? 😳 Ikke jeg forresten. Jeg har manga bøker. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (38 minutter siden): Vi beklager dobbelpost Endret 16 timer siden av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden TheDarkSycamore - SCM skrev (9 minutter siden): Dere sa jo at dere har sett streamen min i går i en annen tråd, "Svar med smileyer" leken. 🤔 Har ikke dere det? 😳 Ikke jeg forresten. Jeg har manga bøker. Sorry, det gikk litt fort for oss i svingene Det har vi også Vi har mange vinylplater.🥰🥰
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå