Gutensin Skrevet tirsdag kl 17:10 Skrevet tirsdag kl 17:10 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (33 minutter siden): Vi har ikke det Vi har akkurat spist middagen vår nå.😋😋 Det har jeg også. Jeg har stekt pannekaker i dag. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 17:21 Skrevet tirsdag kl 17:21 Det har ikke vi i dag Vi har spist kylling og ris til middag i dag.🍗🍗🍗🍗🍚🍚😋😋
MR SPEED Skrevet onsdag kl 09:07 Skrevet onsdag kl 09:07 Nesten da gitt jeg tok resta cola ps har 8 flasker cola til i gangen
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 12:02 Skrevet onsdag kl 12:02 Det har ikke vi Vi har spist lunsj nå.😋😋
TheDarkSycamore - SCM Skrevet onsdag kl 21:12 Skrevet onsdag kl 21:12 Ikke jeg. Jeg har laget god del nye hjemmelagde Magic The Gathering kort denne uken. 🎴🎴
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 22:20 Skrevet onsdag kl 22:20 Det har ikke vi Vi har drukket vann nå.💧💧
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Ikke på år og dager. Så, ikke jeg. Jeg har sovet i 7 timer og et kvarter nå i natt.
MR SPEED Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Ikke jeg gjort det sove i 7 timer har du dere vi oss ost i kjøleskapet skrive navnet på osten her da nysgjerrig nå 😊
Gutensin Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden MR SPEED skrev (32 minutter siden): Ikke jeg gjort det sove i 7 timer har du dere vi oss ost i kjøleskapet skrive navnet på osten her da nysgjerrig nå 😊 Jeg har camembert i kjøleskapet
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Det har ikke vi Vi har hatt en del ærender på tapetet i dag.😊😊☺️☺️
MR SPEED Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Jeg å jeg har satt inn tikka masala fra saritas nå i micro
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Det har ikke vi Vi har spist snop nå.😋😋
MR SPEED Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Ikke jeg jeg mekke bot til lørda fredag fikse pc ladde den
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Det har ikke vi Vi har hørt på musikk nå.🥰🥰
MR SPEED Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Har jeg å Hører på han i bilde har du dere vi oss synge sangen under av full hals 1
Gutensin Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden MR SPEED skrev (11 minutter siden): Har jeg å Hører på han i bilde har du dere vi oss synge sangen under av full hals Det her ikke jeg. Jeg har satt meg i sofaen og ser litt tv.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Det ser ikke vi på nå Vi har drukket vann nå.💧💧
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå