MR SPEED Skrevet fredag kl 01:47 Skrevet fredag kl 01:47 Ikke jeg jeg har hørt på musikk for lenge denne tømte mobilen å øre proppene etuiet 🥴🥴😵💫😵💫🥴🥴😵💫😵💫 begynner igjen nå ACDC 😊😊🥰🥰 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 02:26 Skrevet fredag kl 02:26 Det har ikke vi Vi har spist frokost nå.😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 09:21 Skrevet fredag kl 09:21 Det lytter ikke vi til nå Vi har drukket kaffe nå.☕☕😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 18:09 Skrevet fredag kl 18:09 Det har ikke vi Vi har slappet av i dag.🥰🥰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Vi også Vi koser oss med kaffe nå.☕☕😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Det hører vi også på Vi har spist middag nå.😋😋
Gutensin Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden MR SPEED skrev (36 minutter siden): Ikke jeg jeg spiser pastasalat nå Ikke jeg. Jeg har spist taco og sett en fin film nå.
MR SPEED Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Ikke jeg har sett film jeg har tatt pepcidduo nå
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Det har ikke vi Vi har tenkt å høre på mer musikk nå.🥰🥰
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5 minutter siden Skrevet 5 minutter siden (endret) Ikke jeg. Jeg har tatt valgomaten opp mot ca 4 ganger i år, for og finne den partien jeg skal stemme på år. Jeg stemmer alltids forskjellig hver stemme år. 😏😏 Det er kjempe viktig og stemme. Vi vil vell ikke at Norge skal stoppe opp helt? 😌😌 NRK sin valgomat er veldig fin. https://share.google/6cOvEM1veEAw6qa6N Endret 2 minutter siden av TheDarkSycamore - SCM
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2 minutter siden Skrevet 2 minutter siden Vi har ingen planer om å stemme i år heller Vi har tenkt å dra på fisketur nå straks.👨🦰👩🦰🎣🎣🐟🐟
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå