Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. august Skrevet 4. august Det har ikke vi Vi har hatt et strømbrudd nå i sted.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. august Skrevet 4. august Ikke jeg. Jeg har spist brødskiver med HaPå og ost på toppen. 😋😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. august Skrevet 4. august Det har ikke vi Vi har drukket litt vann.💧💧
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. august Skrevet 5. august Ikke jeg. Jeg har vist et nytt kort under PM for litt siden. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. august Skrevet 5. august Det har ikke vi, men vi har sett det. Og vi synes at det er et flott og kult kort.😎😎🎴🎴🥰🥰 Vi har akkurat spist frokost nå.😋😋
MR SPEED Skrevet 5. august Skrevet 5. august Har ikke jeg Jeg hører Jumpin’ jack flash av ROLLING STONES å mega digger sangen @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) ❤️❤️❤️❤️❤️😎😎😎😎😎😎 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. august Skrevet 5. august Vi hører ikke på den nå Vi har spist middag nå.😋😋
Gutensin Skrevet 5. august Skrevet 5. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (37 minutter siden): Vi hører ikke på den nå Vi har spist middag nå.😋😋 Det har jeg også Jeg har ikke drukket ettermidagskaffe ennå
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. august Skrevet 5. august Det har vi Vi har ryddet litt nå i sted.
MR SPEED Skrevet 6. august Skrevet 6. august Spist frokost tikke masala nå sitter må ut med søppla snart 😮💨😮💨
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. august Skrevet 6. august Det skal ikke vi i dag Vi har spist lunsj nå.😋😋
MR SPEED Skrevet 6. august Skrevet 6. august Ikke jeg sorter lego help er mye nei er ikke THE BEATLES
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. august Skrevet 6. august Det sorterer ikke vi Vi har kost oss med middag nå.😋😋
Gutensin Skrevet 6. august Skrevet 6. august Det er en sund siden middag her. Jeg har laget altfor stor middagsporsjon
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. august Skrevet 6. august Vi hører også på The Beatles nå.♥️♥️♥️♥️ Vi har kost oss med snop nå.😋😋
MR SPEED Skrevet 7. august Skrevet 7. august Ikke jeg har det spiser frokost nå 11:15 ps måtte vente på oda tikka masala nå å cola
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. august Skrevet 7. august Det har ikke vi Vi har spist middag nå.😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. august Skrevet 7. august Det har ikke vi Vi har hørt på The Beatles nå i natt.♥️♥️♥️♥️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå