Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 22:39 Skrevet søndag kl 22:39 (endret) Det har vi også.🎮🎮🥰🥰 Vi har hørt på musikk nå.🥰🥰🎼🎼🎵🎵🎶🎶 Endret søndag kl 22:41 av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1
Fumla Skrevet mandag kl 10:20 Skrevet mandag kl 10:20 Jeg også. En så døll sang som denne, for å vekke tenåringssønnen min. 🤣 Jeg har smurt meg med solkrem. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 12:01 Skrevet mandag kl 12:01 Det har vi også Vi har drukket kaffe nå.☕☕😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 22:47 Skrevet torsdag kl 22:47 Det har ikke vi Vi har drukket kaldbrus nå.🧊🧊🔋🔋🥤🥤😋😋
TheDarkSycamore - SCM Skrevet i går, 01:25 Skrevet i går, 01:25 Ikke jeg. Jeg har laget et nytt Magic The Gathering kort.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 02:21 Skrevet i går, 02:21 Det har ikke vi Vi har drukket iskald lemonade nå i sted.🧊🧊🍋🍋🥤🥤😋😋
MR SPEED Skrevet i går, 03:55 Skrevet i går, 03:55 (endret) Det har ikke jeg da jeg tok ut van flaske ut av kjøleskapet Endret i går, 04:01 av MR SPEED
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Det har vi også Vi har laget iskald lemonade i dag.🧊🧊🍋🍋🥤🥤😋😋
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Ikke jeg. Jeg har drukket både Lipton sitron og Lipton mango iste idag meg mengde vis med isbiter i.
MR SPEED Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Jeg å @TheDarkSycamore - SCM lege iste flasker eller andre plastikk flasker i fryseren du ca fra 55 min til 1 time å 10 min 👍👍is kaldt vann da 😍 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden (endret) MR SPEED skrev (36 minutter siden): Jeg å @TheDarkSycamore - SCM lege iste flasker eller andre plastikk flasker i fryseren du ca fra 55 min til 1 time å 10 min 👍👍is kaldt vann da 😍 Dette er det jeg drikker. Tilbake til leken: Ikke jeg. Jeg har tenkt og starte streamen min idag om ca 5 minutter. Skal spille en av mine nye spill. Endret 13 timer siden av TheDarkSycamore - SCM 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Det drikker ikke vi nå Vi har kokt i varmen i dag.🥵🥵 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Det sorterer ikke vi Vi har laget flere isbiter i dag.🧊🧊
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Det drikker ikke vi nå Vi har kokt i varmen i dag.🥵🥵 Dere så feil. Det er ikke det dere skal svare på. 😲😒 Tilbake til leken: Jeg har ikke laget flere isbiter, jeg gjorde det her forleden. Siden @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) overså min forrige, så tar jeg den på nytt selv om det ikke helt stemmer nå da. Pga jeg har akkurat rundet av streamen min. Jeg har tenkt og starte streamen min idag om ca 5 minutter. Skal spille en av mine nye spill. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Det har ikke vi Vi har tenkt å ta det litt mer med ro her inne på forumet nå siden det er så varmt.🥵🥵
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Ikke jeg. Jeg lar ikke varmen påvirke min aktivitet på Diskusjon.no og generelt andre sosiale platformer. 😏🙃 Jeg har planen om og spille mer Playstation idag. 🎮🎮
MR SPEED Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Ikke jeg har det la 2 vann flasker i fryseren nå fylte de opp å
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå