MR SPEED Skrevet 10. juli Skrevet 10. juli Jeg å trøtt uten cola jeg lurer hvem er verden beste rock band ps ikke gjør @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) sure nå
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. juli Skrevet 10. juli Det vet vi, for det er The Beatles.♥️♥️♥️♥️ Vi har drukket mer brus nå.🥤🥤😋😋 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 02:15 Skrevet fredag kl 02:15 Det spiser ikke vi Vi har spist frokost nå.😋😋 1
MR SPEED Skrevet fredag kl 03:35 Skrevet fredag kl 03:35 Ikke jeg har du dere vi oss smakt blod pudding
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 09:21 Skrevet fredag kl 09:21 (endret) Det har vi Vi har kjøpt Urgebokser og Colabokser i dag.🔋🔋🥤🥤😋😋 Endret fredag kl 09:22 av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1
MR SPEED Skrevet fredag kl 10:18 Skrevet fredag kl 10:18 👍👍👍👍👍👍bra CC Åpnede en glass cola lenge siden smakt cola nå 😊 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 16:50 Skrevet fredag kl 16:50 Vi har drukket både cola og urge i dag.🥤🥤🔋🔋😋😋 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 17:40 Skrevet fredag kl 17:40 Vi tenker også litt nå Vi har badet i bekken i skogen i dag.🏊♂️🏊♀️ 1
MR SPEED Skrevet fredag kl 17:48 Skrevet fredag kl 17:48 Ikke jeg trenger ikke det da 29 ennå her da 😊 Kunde du dere vi oss prøve bass. Stue nå en time ????
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 17:51 Skrevet fredag kl 17:51 Det kan vi ikke tenke oss Vi har vært tørste i hele dag.🥤🥤😋😋 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 18:19 Skrevet fredag kl 18:19 Vi har alltid likt Oreo.😋😋 Vi har spist potetgull nå.🟡🟡😋😋 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 18:28 Skrevet fredag kl 18:28 Det drikker ikke vi nå. Vi har planer om å dusje i natt.🚿🚿🌃🌃 1
MR SPEED Skrevet fredag kl 18:42 Skrevet fredag kl 18:42 Ikke jeg fryser i gjel hutre 😝 jeg tenkte gå snart på do
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 19:05 Skrevet fredag kl 19:05 Det tenker ikke vi på nå Vi har hatt en varm dag her i Bergen i dag.🥵🥵 1
MR SPEED Skrevet lørdag kl 06:57 Skrevet lørdag kl 06:57 Ikke her da 😜 er 20 grader snart er 29 varme grader her 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 11:55 Skrevet lørdag kl 11:55 Vi har 27 varmegrader her i Bergen nå.🥵🥵 Vi har drukket kaldbrus nå.🧊🧊🥤🥤😋😋
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå