TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. juli Skrevet 1. juli Ikke jeg, liker ikke kaffe. Jeg har planer i dag.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. juli Skrevet 1. juli Det har ikke vi Vi har akkurat spist middag.😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. juli Skrevet 1. juli Det har ikke vi Vi har meditert nå i natt.🧘♂️🧘♀️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. juli Skrevet 2. juli Det har ikke vi Vi har spist frokost nå.😋😋
MR SPEED Skrevet 2. juli Skrevet 2. juli (endret) Ikke jeg jeg venter ladde porten ble deaktivert venter til skal bli ledig er veske der står det står det må la meta quest 3 vil ps har ikke vaska ladde porten er noe i den dur 😵💫😵💫😵💫😵💫😵💫 Endret 2. juli av MR SPEED
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. juli Skrevet 2. juli Det har ikke vi Vi har drukket brus nå.🥤🥤😋😋
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. juli Skrevet 2. juli (endret) Samme her. Jeg har nesten blidt sint på noen i dag. 😳😔 Endret 2. juli av TheDarkSycamore - SCM
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. juli Skrevet 2. juli MR SPEED skrev (35 minutter siden): @TheDarkSycamore - SCM meg 😜 slapp av slutter nå 😊😊😎😎 Nei, ikke deg. Miljøarbeideren fikk meg nesten sint idag. 😏 Jeg har spist tørket ananas idag.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. juli Skrevet 2. juli Det har ikke vi Vi har fått noen torsker på fisketuren vår i dag tidlig.👨🦰👩🦰🎣🎣🐟🐟🐟🐟
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. juli Skrevet 3. juli Ikke jeg. Jeg har kost meg med moreller idag. 🍒🍒🍒 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. juli Skrevet 3. juli Det har ikke vi Vi har kost oss med Fish and Chips og Brus nå i sted.🐟🐟🍟🍟🥤🥤😋😋
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. juli Skrevet 3. juli (endret) Ikke jeg. Jeg har prumpet i dag. 🍑💨 Endret 3. juli av TheDarkSycamore - SCM
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. juli Skrevet 4. juli Det har vi også.🤣🤣 Vi har hørt på musikk nå.🎼🎼🎵🎵🎶🎶
Sviskepott Skrevet 4. juli Skrevet 4. juli Det har jeg faktisk ikke gjort ennå i dag. Jeg har gjort en avtale med meg selv om at "rydding - det tar vi til mandag", for jeg er litt slapp og pjusk i helsa.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. juli Skrevet 4. juli Det har ikke vi Vi har handlet på butikken nå i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå