Gutensin Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni MR SPEED skrev (7 minutter siden): Ikke jeg Jeg sitter her Ikke jeg jeg skal besøke en nabo
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni Det skal ikke vi Vi har spist middag nå.😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni Det venter ikke vi på Vi har kjøpt mye brus nå disse dagene.🥤🥤😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni Vi har noe pålegg som var på tilbud Vi har laget isbiter som vi har i fryseren.🧊🧊
MR SPEED Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni (endret) Ikke jeg rydda kjøleskapet ene for is vann Endret 26. juni av MR SPEED
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Det har ikke vi Vi har planer om å fortsette med Beatlesmaratonen nå snart.♥️♥️♥️♥️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Det har ikke vi Vi har hørt på musikk.🎼🎼🎵🎵🎶🎶
MR SPEED Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni Ikke jeg hørt på musikk tenker på det som kommer i morgen til meg
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni Det tenker ikke vi på nå Vi har drukket cappuccino nå.☕☕😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni Vi er våkne nå Vi har vært på butikken og handlet.😊😊☺️☺️
MR SPEED Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni Ikke jeg meny kom på døra det gleda meg til sSUSHI Var plass
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni Det har ikke vi Vi har spist middag nå.😋😋
MR SPEED Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni Det har ikke jeg jeg har skrive til @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni Det har ikke vi Vi har vært veldig opptatte med Beatlesmaratonen vår i dag.♥️♥️♥️♥️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni Det har ikke vi Vi har vært på butikken og handlet til helgen i dag.🥰🥰
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå