Gå til innhold

Anmeldelse: Risen 2: Dark Waters (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm jeg må nok motsi når det gjelder første Risen, det var det første spillet som virkelig åpnet øynene mine for RPG. Det var helt fantastisk og gav meg en følelse det er lenge siden jeg har følt for spill. Dessverre må jeg nok si meg enig i at Risen 2 skuffet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hyl, jeg kunne ønske jeg hadde lest denne anmeldelsen før jeg punget ut fem hundre spenn eller hva det var for det - på releasedagen, for sikkerhets skyld, i beste soveposestil. Jeg skjønte jo at det ikke ville bli tidenes spillopplevelse, men omtalen av PC-versjonen i vår tente meg tilstrekkelig til at jeg gikk og smågledet meg til konsollutgivelsen hele sommeren. Særlig i begynnelsen av august, hvor spilltørken føltes eviglang, skulle dette gi et lite pusterom i abstinensene før den ville spillhøsten sender meg i overdosedøden. Det er nesten "godt" å lese at utgivelsen er merkbart svakere enn PC-versjonen, for dette var skuffende saker. Jeg forventet et litt stivt spill med en del mangler, men hadde trua på at verdenen var annerledes nok til at det gikk an smått å nyte det likevel. Det er ikke så fryktelig lenge siden jeg ble glad i et annet spill fra et tropisk paradis til tross for en rekke mangler, nemlig Dead Island, uten sammenligning forøvrig. Og Deadly Premonition er vel selve kroneksemplet på at jeg kan godta MYE ræl, og likevel kose meg glugg. Men merker jeg sliter med å bli sugd inn i øy-idyllen og få en smak av piratlivet, som jeg hadde håpet på, glemme den triste virkeligheten litt. Det er bare irriterende utdatert og klønete skrudd sammen. Kort sagt sier jeg meg helt enig i denne anmeldelsen - som vanlig et solid stykke håndverk fra gamer.no, og dessverre altfor sen lesning for min del. Merker likevel at jeg fikk lyst til å fyre det opp en gang til nå, kanskje bare på trass, og gi det en sjans til og kanskje, kanskje bli akkurat nok hektet til at det holder til over helgen. Men nå kom jeg på at Sleeping Dogs vel har hatt release, så fuck det, hvis jeg finner det i butikken, da. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...