Gå til innhold

[Løst] Ny Gaming PC Ferdigbygget komplett 10k


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg skal kjøpe meg ny pc (til gaming for det meste) til omkring 10 tusen alt inc. Fant ut at jeg kjøper den ferdig istedenfor å bygge selv. Sett på endel pcer og fant en kombo jeg like godt. Fikset endel på denne: http://www.komplett....gSystemId=10591

 

Det jeg gjorde om på var :

 

Kabinett til: Cooler Master HAF 912 Plus Midi Tower Vifter: 1x 200mm Front, 1x 120mm Bak, mATX, ATX, Rød LEDs Av/På [info]

 

Strømforsyninger til: Silver Power SP-S650 650W PSU ATX 12V V2.3, 80 Plus Bronze, Standard, 4x 6+2pin PCIe, 12x SATA, 7x Molex

 

Prossesor til: AMD FX-6100 6-Core Processor Socket- AM3+, 3.3Ghz, 95W, 6MB L2 + 8MB L3 Cache, 32nm, Black Edition

 

DDR3 minne til: Kingston ValueR. DDR3 1333MHz 8GB, CL9 Kit w/2x ValueRAM 4GB DDR3

 

SKjermkort til : Gainward GeForce GTX 660Ti 2GB PhysX PCI-Express 3.0, GDDR5, DL-DVI-D + DL-DVI-I, HDMI, DP, w/Borderlands 2

 

Med skjerm, tastatur og ssd og harddisk til endte hele greia på ca. 10k. Hva synes dere? burde jeg gå for denne? Eller er det andre pcer som anbefales? Takk på forhånd for alle svar :)

 

edit: Forstår at denne listen kan virke litt rotete.... Klarte ikke kopiere linken så den ble helt riktig...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest PingPangbv

Med mindre du absoulutt MÅ ha en ferdigbygd PC så anbefaler jeg å kjøpe delene separat og velge et grafikkort med en tredjepartskjøler på som for eksempel Zotac AMP, Gigabyte windforce eller MSI-kortet med twin frozr IV kjøler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...