Gå til innhold

Den mest pervo tråden ever! (NB! Stygge ord og insults forekommer, adgang på eget ansvar!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Jeg har registrert flere tilfeller med trådstarter der hun får utrolig mye oppmerksomhet ved å lage meningsløse tråder. Jeg antar at det skyldes at forumet er litt feministisk, hadde en mannlig bruker laget tilsvarende tråder, så hadde oppmerksomheten vært lavere.

 

En kan detektere mye rart, dersom en patruljerer rundt på denne lekeplassen.

Lenke til kommentar

Øy Stewie wtf!! gå å legg deg nå klokka er mange, få låne smokken din... Jeg skal bare bruke'n til no... hemmelig. du kan få den tilbake imorra..

 

smaker litt rart kanskje men bare tenk på no hyggelig så blir du vant med smaken til slutt.

 

Er bare en svak (kanskje sterk i ditt tilfelle :) ) smak av reke, jeg tror at Stewie liker reker :)

Lenke til kommentar

Jeg har registrert flere tilfeller med trådstarter der hun får utrolig mye oppmerksomhet ved å lage meningsløse tråder. Jeg antar at det skyldes at forumet er litt feministisk, hadde en mannlig bruker laget tilsvarende tråder, så hadde oppmerksomheten vært lavere.

 

En kan detektere mye rart, dersom en patruljerer rundt på denne lekeplassen.

Samme tendensene har man vel sett i "Introduser deg selv"-kategorien.

Synes det er hyggelig at vi viser vår nisjegruppe litt oppmerksomhet :D

Lenke til kommentar

Jeg har registrert flere tilfeller med trådstarter der hun får utrolig mye oppmerksomhet ved å lage meningsløse tråder. Jeg antar at det skyldes at forumet er litt feministisk, hadde en mannlig bruker laget tilsvarende tråder, så hadde oppmerksomheten vært lavere.

 

Tja, har lest diverse tråder, det er ikke bare jenter på forumet som blir forsøkt akseptert, flere mannlige brukere også. Samt at TS troller så hardt at det faktisk er morsomt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jeg har registrert flere tilfeller med trådstarter der hun får utrolig mye oppmerksomhet ved å lage meningsløse tråder. Jeg antar at det skyldes at forumet er litt feministisk, hadde en mannlig bruker laget tilsvarende tråder, så hadde oppmerksomheten vært lavere.

 

En kan detektere mye rart, dersom en patruljerer rundt på denne lekeplassen.

Samme tendensene har man vel sett i "Introduser deg selv"-kategorien.

Synes det er hyggelig at vi viser vår nisjegruppe litt oppmerksomhet :D

 

Helt riktig, har drevet jevnlig med monitorering der også, og har observert flere slike episoder. Dersom en mannlig bruker introduserer seg, så er interessen lav, men med en gang det kommer en kvinnelig bruker med avatar, da er interessen massiv. Dette tyder på at det er feministisk overvekt på forumet :)

Lenke til kommentar

Uansett min kjære madam, så finner jeg det faktum at du ikke er religiøs forstyrrende. Heldigivis så har jeg gode råd ettersom at jeg er veldig (!) flink til å misjonere.

 

Kan ikke dere sende meg avstøpninger av penisene deres da.

 

Skal lage hjemmelagd saftis og tenkte det hadde vært magisk å få suge på alle tissene deres med forskjellige flavours..

 

Heftig shit

 

Haha nå lo jeg faktisk!

Lenke til kommentar

Jeg skulle bruke den som buttplug, men den smaker jo fortsatt reke da.

 

Det er jo sommern, jeg driter reker og lemonade. Sommerens favoritter som butikken kaller det.

Hurr, sure is summer in here.
Lenke til kommentar

Hvorfor la ting gå ut når det kan gå inn?

 

 

Nå er du en integrert del av de perverse på diskusjon.no :)

 

God natt, Tricell, ronk godt.

 

Et lite pitstop først.

 

Ikke så fort du, nå må du ikke grise til hele sengen i natt da, ellers blir mamma sur :)

 

Når vi snakker om moren din så tror jeg at vi hadde en avtale :p:tease:

Endret av ThaHoward
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...