Gå til innhold

BK: Tett på Gråmåka


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skikkelig tett på også! ;)

Og for noen detaljer du framviser nok en gang!

Ganske spesielt å få se så skarpe/klare bilder av bl.a. øynene! Anbefaler å se alle bildene dine i fullversjon!

V1 med den diagonale inn i bildet- kompen tar prisen her, dernest V3 og så V2! Siden alle tre isolert sett er svært så bra , så må det bli en særdeles god 5'er! :)

Lenke til kommentar

Fint nerbilde[r] av modellen gråmåke, alle versioner er fine Terje. Du er flink at fange disse modellerne :roll: God helg ønsker Leif som å jakter på fugler nå...brushaner, sotsnipe og andre trekkende fugler :)

Tusen takk Leif..ikke sove nå før elleve..hilsen Terje :sleep:

 

Nei må vist få seg en båt igjen og noen nye venner ser jeg;) ;).Kjempe bilder..spesilelt v3 i mine øyne;)

 

Redigert: Bytter til V2;)

Tusen takk Jan Erik :)

Endret av TerjeSolheim
Lenke til kommentar

Skikkelig tett på også! ;)

Og for noen detaljer du framviser nok en gang!

Ganske spesielt å få se så skarpe/klare bilder av bl.a. øynene! Anbefaler å se alle bildene dine i fullversjon!

V1 med den diagonale inn i bildet- kompen tar prisen her, dernest V3 og så V2! Siden alle tre isolert sett er svært så bra , så må det bli en særdeles god 5'er! :)

 

Tusen hjertelig takk min venn..du er rå på bilder og samtidig særdeles raus på gode komplimenter :) :) :)

Endret av TerjeSolheim
Lenke til kommentar

Fint nerbilde[r] av modellen gråmåke, alle versioner er fine Terje. Du er flink at fange disse modellerne :roll: God helg ønsker Leif som å jakter på fugler nå...brushaner, sotsnipe og andre trekkende fugler :)

Tusen takk Leif..ikke sove nå før elleve..hilsen Terje :sleep:

Elleve høres rimlig ut :rofl:

 

Nei må vist få seg en båt igjen og noen nye venner ser jeg;) ;).Kjempe bilder..spesilelt v3 i mine øyne;)

 

Redigert: Bytter til V2;)

Tusen takk Jan Erik :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...