GRØNÅS Skrevet 10. august 2012 Skrevet 10. august 2012 (endret) Hei! Eg søker etter folk som vil ta over min dubstep-kanal på YouTube. Kanalen heiter BrutalDubstepArchive, og den er for å promotere gode amatørartistar innen dubstep. Det viser seg at eg har ikkje tid til å vedlikeholde den. Difor vil denne kanalen vere tilgjengeleg til overtagelse til 1. januar, 2013. Kanalen har ikkje mykje abonnentar, men det er pga. for lite tid til kanalen. Derfor leiter eg etter folk som har meir tid enn meg. Om du er interessert i å ta over så er det berre å sende ein mail med fylgjende: - Ditt namn (godt nok med fornavn, du treng ikkje skrive etternamn) - Kor gammal du er - Evt. kallenamn på YouTube - Kvifor du vil overta kanalen og kvifor akkurat du burde overta den - Kva slags program du brukar til videoredigering og musikk, også gjerne korleis du brukar det. - Vise meg kva du kan om god dubstep og dårleg dubstep. Legg gjerne til eksemplar. Send dette til mail: [email protected] Når bestemde har tatt over kanalen, så har eg seks krav om kva du skal gjere på kanalen: - Beholde samme biletet som er på dei siste videoane, men gjerne forbedre biletet på nokon som helst måte. Det godtar eg heilt. Du treng ikkje bruke akkurat det biletet, du kan evt. bruke eit bilde som er av same gamle type mac, men eit anna tema. Det går heilt fint. Når bestemt brukar har blitt vald, så vil vedkomande bli sendt originalbiletet. - Beholde namnet (sjølvsagt) - Lag ein logo, eller rekruttere andre til å lage logo til kanalen. (for kanal-avataren) - Beholde dei fire artistane (Skaar, Stadek, EioN og Baki) om du kan, det vil seie om dei vil. - Ikkje bytt passordet på mailen dei fyste 3 månedane til BrutalDubstepArchive. Eg vil gjerne ha ein oversikt over kva overtagar gjer med kanalen og forespørslar i starten. - Beholde 720p-kvalitet (også 1080p om du kan) og høg lydkvalitet på videoane. Ellers kan du gjere kva du vil med kanalen, og eg håpar at folk vil setje seg tilgjengeleg for å overta kanalen. Her er video for rekruttering på YouTube (gjerne videresend): http://www.youtube.com/watch?v=Lad_YNyt8PQ Det var alt. Spørsmål tas gjerne her på tråden. Har du nokre, kom med dem! Endret 10. august 2012 av JarAxe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå