Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Noen som forstår dette?


Anbefalte innlegg

ok trenger litt hjelp til å forstå en fyr her..

 

har snakket med en fyr på nett i snart et halvt år, men bare møtt hverandre 1 gang og skulle også ha møttes i sommer , men jeg måtte dra fra byen før han var ferdig, så vi fikk ikke møtt hverandre den gangen allikevel og det virket som om han ble ganske sur for det…

 

Det endte med at han blokket meg fra FB etter det og så kom sommerferien hvor vi ikke hadde kontakt med hverandre på 3 uker.

Så sendte han meg melding igjen når han var tilbake, men jeg måtte gjøre noe, så jeg fikk ikke svart han med en gang og han sendte meg en ny melding, som jeg heller ikke svarte på før det var gått et par timer og det var ganske seint før jeg endelig fikk svart tilbake og vi chattet litt, men han virket sur og avsluttet med at han gjerne ville snakke for 8 timer siden, men at det var for sent nå.

 

Så sendte han meg mld igjen etter 2 dager og vi pratet en god stund, men det var sent da også, så jeg sa at jeg måtte gå og sove etter en stund.

Dagen etter det igjen sendte han meg ny mld og vi snakket ganske kort, før jeg sa jeg måtte gå på butikken.

 

Så hørte jeg ikke noe på 4 dager, men i går sendte han meg ny melding hvor han indirekte spurte meg om hvorfor jeg var så taus.

 

Grunnen til at jeg ikke har sendt mld først er fordi jeg ikke har tid til å snakke så mye med noen akkurat nå fordi jeg har veldig mye å gjøre akkurat nå, men det vil bli bedre om ikke så lenge til.

 

I begynnelsen når vi startet å snakke med hverandre var han veldig enkel å prate med og hadde alltid masse på hjertet, men syntes det har vært meg som har måttet holde liv i samtalen i større og større grad de siste gangene vi har snakket ( finnes unntak da), men allikevel virker det jo som om han vil vi skal snakke sammen?

Noen som skjønner seg på han?

 

 

Takk for at du leste :)

Ja, vi er forresten 27 og 29 år gamle, så ikke så unge som det over kanskje kan gi inntrykk av ;).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jøss, hadde tippet dere mye yngre faktisk! Ikke vondt ment.

 

Det virker som om det er mye jobbing for deg med denne karen allerede nå, på et såpass tidlig stadium i et eventuelt forhold - jeg ville styrt unna. Virker litt humørsykt å ville "snakke med deg for 8 timer siden, men ikke nå lenger", er dette egentlig noe som det går an å forholde seg til i det hele tatt?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Utfra hva du har skrevet virker det som om det alltid er han som tar kontakt og du som avslutter samtalene. Han tror sikkert at du prøver å ignorerer han. Siden han ikke har gitt opp enda er han nok interessert i deg. At det er du som må holde liv i samtalen kan f.eks. skyldes at du har gjort han usikker eller at dere ikke har noe til felles.

Lenke til kommentar

Jepp, der har vi det. Når du sjelden tar deg tid til å svare eller prate med han, vil ha få inntrykket av at du ikke liker han så godt. Han ønsker at du skal ha samme "lyst" til å prate med han, som han har med deg.

 

Du får enten ofre mer tid på han hvis du faktisk har tid til det, eller bare si i fra at du ikke har tid.

 

Lykke tel!

Lenke til kommentar

har svart ganske ofte altså, bare akkurat i det siste at jeg ikke har svart med en gang eller sendt meldinger først...

Mulig det kan være noe i det dere sier alle sammen, men ja... jeg syntes også det virket temmelig humørsykt å reagere på at jeg ikke alltid kan "prate" med han når det passer han.

 

Får også av og til følelsen av at han vil prate om noe annet enn det vi prater om, uten at han sier hva det er?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...