Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bursdagsgave til kjæringa


Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

 

Da har selvfølgelig denne tiden begynt å nærme seg med stormskritt. Madammen fyller år, dvs. 22 og jeg står litt fast i hva jeg skal gi som gave.

 

Vi har bodd og hvert sammen nå i over fire år, så jeg synes et tilfeldig halskjede fra en gullsmed blir litt bortkasta å gi. Jeg kan jo selvfølglig by litt på meg selv, men jeg har en liten mistanke om at hun allerede forventer den gaven.

 

Hittil så har jeg kjempeplaner om å bake en sjokoladekake i hjerteform med prima glassur på toppen. Men det blir kanskje litt tamt å bare gi det i gave.

 

Å lage middag er stort sett det jeg som har ansvaret for, og jeg har desverre skjemt henne bort mye i starten av forholdet med dyre gourme-middager (har jobba i ferskvare i over fem år med store kunnskaper rundt spennende kjøttmiddager og ost).

 

Jeg regner med at moren hennes kommer til å ta henne med ut på middag, så det blir litt dobbelt-opp hvis jeg også gjør det.

 

I tillegg så er ikke akkurat lommeboka med på denne runden heller, så jeg må holde meg innenfor rimelighetens grenser på hva jeg kan gå amok med.

 

Kort fortalt: Jeg vil gi henne noe som hun ikke forventer.

 

Mvh:

Chriztr

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan ikke snakke for dama di, men jeg er dame og hadde blitt glad for: fint undertøy, en bok som viser at han vet hva jeg liker å lese, en dag på spa (for to altså), en natt på hotell med god frokost, en fin klokke, gode kremer og såper fra Body Shop, et par gode løpesko.

 

Det er sikkert mer jeg hadde blitt kjempeglad for (jeg bare vet det ikke selv), men dette er det jeg kommer på i farten :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ikke dumme forslag dette.

En bok kan la seg gjøre, men det var også forrige bursdagsgave. I tillegg så har hun siste utgivelser av de seriene hun leser. Fint undertøy kan være en god vri. Blir sikkert uglesett av noen på storsenteret, men samma det. Spa og hotell faller litt utenfor siden lommeboka ikke klarer det på en stund, dessverre. Ellers så hadde jeg ikke nølt med en tur på spa for henne. Kremer og såper er ikke helt henne akkurat. Hun må bruke noen bestemte typer for huden sin og de har hun allerede =/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...