Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Legge til en jente jeg har rotet litt med, på facebook


Anbefalte innlegg

Hei, har nå vært 2( to måneders mellomrom kanskje mellom de) fester jeg har fått en god tone med samme jente, vi kan kalle henne Marie.

 

Første festen kysset vi på "nøtt eller sannhet" ( 6 klasse stuff ja :w00t: ), marie satt på fanget mitt og vi hadde en litt flørtete tone, så kom jo ganske naturlig at vi skulle kysse. Senere på kvelden når hun måtte dra ga hun meg et enkelt kyss.

 

Nå i helgen var det andre festen vi møttes, mellom disse sammenkomstene har vi ikke hatt noe kontakt, jeg kjente henne heller ikke før den første festen forresten!

 

Andre festen startet med at vi ikke hadde noe særlig kontakt i starten og virket som om hun hadde glemt meg. Uansett, etterhvert begynte vi å prate, flørte, litt klining, hun satt seg på fanget mitt uten videre osv.. Senere på kvelden endte jeg opp med å ligge i en seng med hun og en annen, med klærne på da. Vi pratet i starten, og ble litt kyssing mellom oss 3, virket nesten som en invitasjon til trekant, marie og jeg tok litt på hverandre osv, hun tok også hånden min og la den ganske bestemt på rumpa hennes :dribble:

 

Det skjedde ikke så mye mer der og da, jeg ville ikke ta initiativ til noe siden hun andre som også lå i senga var ikke jeg gira på å gjøre noe særlig med, og følte meg litt cockblocka av hu egentlig :hm: Etter en 15 min tid måtte marie dra i et ganske stort hastverk siden hun ble henta.. Siden har jeg ikke hatt noe kontakt med hu, Marie sa også iløpet av kvelden at hun skulle legge meg til på facebook, men det har hun ikke gjort. Jeg så også at hun hadde blitt venn med en kamerat av meg på facern, som også var på den festen. Veit ikke hvem som la til hvem, men virker litt rart uansett..

 

Såå, har litt lyst til å bli bedre kjent med denne jenta( har forsåvidt ikke noen følelser for hu), men samtidig synes jeg det er litt kult å ha en litt fast " rotejente" på fest. Jeg synes det er litt farlig å siden vi har veldig få felles venner( begge festene var hos kjæresten til en kompis av meg) så kan være at vi treffes ganske sjeldent eller "aldri" igjenn, ettersom at jeg er avhengi av at hu kjæresten til en kompis av meg skal ha fest..

 

Hva er deres tips? Bør jeg legge hu til på facebook og bli bedre kjent med hu? Eller være litt laidback og satse på at vi møtes igjenn seinere, ELLER håpe på at hun legger til meg på facebook.. Er forresten ikke noe facebook freak, er bare at det føles mest naturlig å ta kontakt med hu på :)

 

Beklager utrolig rotete tekst, er ikke noe flink til å fortelle, men håper der forstår greia og kan gi meg noen råd! TAKK :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er 18 år, hu 17 (samme årsmodell tho). Ja er slik jeg tenker, men hva om hu bare liker å ha et "leketøy" og helst bare vil møte meg på fester? Samtidig virker det ikke sånn heller, for hun var ikke noe spessielt flink til å kysse. Er kanskje ikke et godt nok grunnlag til å si noe sånt, men hu virker ikke typen til det heller. Men skal legge hu til og se hva som skjer :)

 

Edit: Bra hvis noen andre vil komme med meningene sine om det, setter pris på det :)

Endret av Toobig
Lenke til kommentar

Hva er deres tips? Bør jeg legge hu til på facebook og bli bedre kjent med hu? Eller være litt laidback og satse på at vi møtes igjenn seinere, ELLER håpe på at hun legger til meg på facebook.. Er forresten ikke noe facebook freak, er bare at det føles mest naturlig å ta kontakt med hu på :)

 

Ikke tenk så mye, haha. Få tak i telefonnr, eller legg til på facebook. Alle legger til hverandre hele tiden uansett.

Lenke til kommentar

Hva er deres tips? Bør jeg legge hu til på facebook og bli bedre kjent med hu? Eller være litt laidback og satse på at vi møtes igjenn seinere, ELLER håpe på at hun legger til meg på facebook.. Er forresten ikke noe facebook freak, er bare at det føles mest naturlig å ta kontakt med hu på :)

 

Ikke tenk så mye, haha. Få tak i telefonnr, eller legg til på facebook. Alle legger til hverandre hele tiden uansett.

 

Ja, er vel det beste det, hehe :) Vel.. jeg legger ikke til hele tiden heldigvis

Lenke til kommentar

Ser ut som kanskje hun vil at du skal ta litt fatt i saken også ;)

Legg henne til og send en enkel melding der du spør hvordan det går og spør litt om henne. Kanskje foreslå en gåtur ute der dere blir litt kjent. Nå vet jeg ikke om dere bor i nærheten av hverandre, men det er vel innenfor rimelighetens grenser antar jeg. Benytt deg gjerne av kyststi eller koselig tursti i skog!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...