Gå til innhold

Test av Abit Max 3

Boralis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel nå har jeg testet litt og må bare si at jeg er IKKE imponert,jeg har brukt nøyaktig samme cpu,ram, gpu og kjøling på dette kortet som jeg brukte på Abit IC7-G kortet og på det kjørte jeg stabilt på 3,6 menst på dette kommer jeg ikke lengre enn 3,5. :o

Så til dem som har tenkt å bytte ikke forhast dere, kortet er enormt bra ellers og har fått med det som manglet på ic7 men om det er en dårlig bios eller hva er for tidlig å si, men pr i dag yter det ikke bedre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm... Det er jo vanskelig å lage et ytelses messig bedre kort enn IC7-G fordi det er meget bra! Men det er jo litt skuffende :cry: Så en ny Bios burde gjøre susen.. :roll:

Skrevet
SKUFFET!!! :o

-KJ

Vel litt skuffet er jeg jo , men smmtidig hadde jeg ikke forventet å få så mye mer ut av systemet. Men jeg er skuffet fordi jeg ikke fikk det samme. Men for de som kjører med 2,4 prosessor har jeg tro for kan få mer utav dette en andre kort da strømvalgene for minne er kraftig forbedret 3,2v mot 2,8 tidligere og det er greit å ha når fsb begynner å nerme seg 300

Skrevet

Mine PC3500 Geil brikker gir seg på 440MHz ved 2.8V uansett... Hadde nok vært en fordel, ja. Men jeg gidder ikke legge ut 1.500,- for bare den forbedringen. I følge testen på HardOCP så skulle jo MAX3 banke alt? Usj.

-KJ

Skrevet
Tja, akkurat nå ligger det minnebrikker for ca 20000.- på bordet mitt, disse er bare lånt til test :wink:

Fra hvem?

Og for at du skal lage minnetest i forumet?

Njaal

btw: good work :D

Skrevet
Det er i hovedsak Psdata og Komplett jeg låner brikker fra, synest det er meget bra av dem

Da er vi 2.

Eller, glem det. Da er vi ca tusen! Flere(?) tusen.

DrErling

Skrevet

Vurdere seriøst å sende dette kortet tilbake, da det skuffer stort.

På IC7-G og asus P4P800 kan jeg kjøre min 3,0 stabilt på 3,6 mot dette 3,5 og med en 2,6 klarer jeg 3,5 på de andre kortene men på dette bare 3,1 :o :o

Skrevet
Er livlig diskusjon om MAX3 på dette forumet:http://forums.overclockers.com.au/showthread.php?s=&threadid=202117&perpage=15&pagenumber=1

Ja,men de godtar ikke hotmailadresse :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...