miCro Skrevet 8. august 2012 Skrevet 8. august 2012 Jeg trenger plass til 5 disker, jeg regner med det vil gå greit med begge hdd brønnene på plass og fortsatt få plass til et GTX570? I de fleste tester jeg har lest virker kabinettet til å være temmelig stille, er det dermed vits å bytte ut viftene? Jeg har alltid brukt å gjøre dette med mine tidligere kabinetter, er det fortsatt en del å hente på dette?
medlem-240785 Skrevet 8. august 2012 Skrevet 8. august 2012 Jeg trenger plass til 5 disker, jeg regner med det vil gå greit med begge hdd brønnene på plass og fortsatt få plass til et GTX570? I de fleste tester jeg har lest virker kabinettet til å være temmelig stille, er det dermed vits å bytte ut viftene? Jeg har alltid brukt å gjøre dette med mine tidligere kabinetter, er det fortsatt en del å hente på dette? Tviler på at du trenger og skifte ut viftene, men du kan jo alltids gjøre det. Vifter 120 mm vifte x 3 120/140 mm viftemontering x 6 120 mm viftemontering x 4 200 mm viftemontering x 1 Ekspansjonsbrønner 4 (total) / 4 (ledig) x tilgang fra forsiden - 5.25" 6 (total) / 6 (ledig) x intern - 3.5" Personlig så mener jeg, du trenger ikke bytte ut viftene. for corsair lager gode vifter, men du bestemmer selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå