Gå til innhold

[Løst] Minecraft server


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-16183

Hei (: Noen som vet om en bra bygge server på Minecraft? Send gjærne bilder av servern

 

Kan hende du kan få lov å spille på servern våres. Vi er en vennegjeng på ca 5 som bruker den. Den er hostet av en av oss med fiber internett.

 

Vi bruker Tekkit og vennene mine elsker å bygge alt mulig rart som roboter og datamaskiner osv.

 

Hvis du er interessert er jeg rimelig sikker på at du får lov.

Lenke til kommentar

Hei (: Noen som vet om en bra bygge server på Minecraft? Send gjærne bilder av servern

 

Kan hende du kan få lov å spille på servern våres. Vi er en vennegjeng på ca 5 som bruker den. Den er hostet av en av oss med fiber internett.

 

Vi bruker Tekkit og vennene mine elsker å bygge alt mulig rart som roboter og datamaskiner osv.

 

Hvis du er interessert er jeg rimelig sikker på at du får lov.

 

Har technic launcher men tekkit 1.2.5 , Er servern 1.2.5 ? Kan godt joine. Send bilder av servern ? Og ip da xD Heter Gamer_Pro555 på minecraft (;

Endret av Minecraft Dude
Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183

Hei (: Noen som vet om en bra bygge server på Minecraft? Send gjærne bilder av servern

 

Kan hende du kan få lov å spille på servern våres. Vi er en vennegjeng på ca 5 som bruker den. Den er hostet av en av oss med fiber internett.

 

Vi bruker Tekkit og vennene mine elsker å bygge alt mulig rart som roboter og datamaskiner osv.

 

Hvis du er interessert er jeg rimelig sikker på at du får lov.

 

Tekkit server ja :D Har tekkit :)

 

skal jeg spørre admin om du får lov?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...