Gå til innhold

Chrome laster ikke inn hjemmesiden


Anbefalte innlegg

Den siste måneden har jeg opplevd at Chrome ikke vil laste inn hjemmesiden ved oppstart. I stedet vises en blank side med "laste"-ikonet øverst i fanen, men ingenting skjer. Trykker man på startside-knappen kommer den imidlertid med en gang.

 

Har allerede forsøkt å bytte hjemmeside, samt tømme cachen, men uten hell. Noen idéer?

Endret av Collinaa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

noe kluss med chrome her med oss også. I adresse feltet helt på begynnelsen, brukte det før å være en globus eller jordklode, den er nå borte og det er bare ett blankt ark på absolutt alle nettsider. Forstår ikke hva som kan være galt. Vi har prøvd alt. tømme cach, slette diverse, avinstalere chrome og instalere på nytt osv. Noen andre som har samme problemet, eller er dette noe nytt chrome plutselig har begynt med??

 

jeg vet at som regel har det noe med kryptering og ikke kryptering, men hvorfor kommer det nå. Maskinen min kjenner jo alle nettsider jeg bruker. Til og med her inne er det ett slags blankt ark med en brett på helt til venstre i adressefeltet. irriterende. Men vist dette er nytt og skal være sånn,skal jeg vel lære å leve med det.

Lenke til kommentar

Har aldri vært borti det. Prøv å reinstaller?

 

reinstalere har jeg gjort mange ganger men funker ikke. tok til å med å ble så arg at jeg rett og slett gjennoppretta hele samsungen min tilbake til fabrikkstandar, instalerte chrome på nytt og samme feil igjen.. Men men, har lært meg å leve med det tror jeg.. Eneste probleme nå er att alle spill på facebook henger..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...