Gå til innhold

Gaming pc tilbakemeldinger.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takker for svar, men angående skjermkortet er de et godt valg eller er de noen av de andre gtx670 korta jeg heller burde gå for?

Nei, hvor mye ekstra ytelse du får med ditt 670 er avhengig av flaks.

Tipe du kan få opp til 120 FPS alt på ulltra på 1920 x 1080 i BF3, iallefal vis du bruker Game Booster!

Prøv 40 i de verste tilfellene, og du er nærmere sannheten. Game Booster er bare tull.

 

Så kofår går frame raten up da?

Om Game Booster hjelper deg noe i spill betyr det en av disse

  1. At spillinnstillingene senkes
  2. At du har en fantastisk treg PC, med så lite kraft at windows ikke klarer å kjøre effektivt på den.

 

Jeg har sjekt instilinger osv. på 7870.det er på 1920x1080 alt på max og jeg får beddre Frame rate. jeg har ikke testet GTX 670 da men de fleste "geeks" sier at man faktis kan få 670 opp så mye som 121,5 FPS tror jeg. skal ikke si sikert kan godt hende de har tat feil men på de fleste maskiner øker Game Booster ca 10-25 % yttelsen ,avhengi av spill da!

De fins også flere programer som jeg siker bruker for å få så bra ytelse i mitt 7870! Men uanset garantert så vil 670 få bra frame rate selv om man filmer med fraps i 1080! Garantert, BF3 er så krevene som man tror! selv et gtx 560 kjører sikert BF fint i 1080.

 

GameBooster lukker prosesser og services som er unødvendig og svekker Spillopplevelsen. GameBooster Endrer ikke instillinger i grafikk. http://tweakhunt.blogspot.com/2012/01/software-review-game-booster.html

 

Men en dum ting er at iblant så lukker GameBooster prosesser som er kritiske for din windows installasjon. Så vær ops og sjekk hvilke prosesser som lukkes før du trykker Start Boost.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...