RaW_DeNiM Skrevet 5. august 2012 Skrevet 5. august 2012 (endret) Hei. Har ett lite problem med Chrome og IE. På enkelte nettsider får jeg denne meldingen opp "Feil 310 (net::ERR_TOO_MANY_REDIRECTS): Det var for mange omdirigeringer." Men i firefox har jeg null problemer. Noen som vet hvordan jeg fikser dette? Ting jeg har prøvd: Sletta cookies og sånne ting.. Format c: . Endret 5. august 2012 av RaW_DeNiM
FenrisC0de Skrevet 10. august 2012 Skrevet 10. august 2012 Skjer dette på faste sider? Kan du gi et eksempel på en adresse som gir feilen?
RaW_DeNiM Skrevet 21. august 2012 Forfatter Skrevet 21. august 2012 Jeg løste det ved å huke av noe greier på innstillingene
FenrisC0de Skrevet 21. august 2012 Skrevet 21. august 2012 Jeg løste det ved å huke av noe greier på innstillingene Jasså... "noe greier".. Sikkert noen som i fremtiden vil sette pris på om du deler litt mer informasjon kanskje?
RaW_DeNiM Skrevet 23. august 2012 Forfatter Skrevet 23. august 2012 på chromen iallefall: innstillinger-personvern-innstillinger for innhold- og huk bort "Blokkér informasjonskapsler og nettstedsdata fra tredjepart" .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå