Gå til innhold

Spillskred hos Euronics!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kult. Fikk endelig kjøpt meg noen spill jeg har vært usikker på. Final Fantasy 13 til 29,- Motorstorm Pacific Rift til 29,- Dead Rising 2 til både PC og X360 for tilsammen 30,- og Scribblenauts til 29,-. Kjøpte også Arkham Asylum til 29,- til X360. Har det fra før på PC, men nå slipper jeg GfWL. Frakten kom på 128,- men det er uansett billig for alle de spillene.

Lenke til kommentar

Kult. Fikk endelig kjøpt meg noen spill jeg har vært usikker på. Final Fantasy 13 til 29,- Motorstorm Pacific Rift til 29,- Dead Rising 2 til både PC og X360 for tilsammen 30,- og Scribblenauts til 29,-. Kjøpte også Arkham Asylum til 29,- til X360. Har det fra før på PC, men nå slipper jeg GfWL. Frakten kom på 128,- men det er uansett billig for alle de spillene.

Spillskred med andre ord :wee:
Lenke til kommentar

Herre, de fleste pc spill for 1 krone? :p

 

Takk for tips.

 

Rettelse: De pc spillene jeg var interessert i kostet 1 kr :p

Men Euronics har en fraktkostnad på 39 kr, så da vil spill til 1kr koste 40kr totalt

 

Ja nevnte ikke noe om frakt, dessuten, hvis du kjøper tre spill til en krone så blir det bare 14,- per spill. I tillegg kjøpte jeg ett PS3 spill til 29,- så 17,75 kroner per spill blir da ikke galt!

Lenke til kommentar

Herre, de fleste pc spill for 1 krone? :p

 

Takk for tips.

 

Rettelse: De pc spillene jeg var interessert i kostet 1 kr :p

Men Euronics har en fraktkostnad på 39 kr, så da vil spill til 1kr koste 40kr totalt

 

Ja nevnte ikke noe om frakt, dessuten, hvis du kjøper tre spill til en krone så blir det bare 14,- per spill. I tillegg kjøpte jeg ett PS3 spill til 29,- så 17,75 kroner per spill blir da ikke galt!

Ja, frakta betaler man èn gang, så her lønner det seg å hamstre :p
Lenke til kommentar

hmm virker som om Euronics satser på rask behandlingstid. Bestilte varene ti over tolv i natt, i dag kl åtte fikk jeg mail om at varene er sendt. Det var raskt!

 

Edit: Ser og at siden er fjernet nå, men fikk som sagt vitterlig en mail i dag tidlig om at varene var sendt. Men jeg bestilte ikke mer enn 4 spill heller.

Endret av mwn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...