Gå til innhold

Romantisk helg i Bergen


Anbefalte innlegg

Har sagt til kjærasten min han skal halde av helga etter han har bursdag. Eg tenkte eg skulle finne på noko kjekt å overraske han med, som telt-tur, dra til vandrarheim eller ei eller anna lita utflukt. Det er ei helg i september, så det byrjar jo å bli litt kaldt, og me bur i Bergen, så det regnar jo ein del òg. Nokon som har tips til ting eg kan finne på? Det må vere ganske rimeleg, for eg har veldig lite pengar for tida! Helst ikkje meir enn 1000-1500 kroner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har sagt til kjærasten min han skal halde av helga etter han har bursdag. Eg tenkte eg skulle finne på noko kjekt å overraske han med, som telt-tur, dra til vandrarheim eller ei eller anna lita utflukt. Det er ei helg i september, så det byrjar jo å bli litt kaldt, og me bur i Bergen, så det regnar jo ein del òg. Nokon som har tips til ting eg kan finne på? Det må vere ganske rimeleg, for eg har veldig lite pengar for tida! Helst ikkje meir enn 1000-1500 kroner.

 

Med det budsjettet er det vanskelig å gi mange eksempler, men det som kan bli veldig bra er jo en tur på akvariet etterfulgt av en romantisk middag på resturanten på fløien. Da har man jo mulighet til å gå en liten spasertur etter middagen langs lysløypene der oppe. :)

 

Om dere er turmennesker kan det jo også være aktuelt å stikke innom DNT i marken, og høre om det er mulig å låne nøkler til en av hyttene på byfjellet. Start turen fra byn, og avslutt kvelden foran peisen i en av hyttene med en medbrakt rødvin og lettvindt middag tilberedt i hytten ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...