Gå til innhold

Bilspill til pc


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er ute etter bilspill.. Tenker mer på spill som Dirt 3, Race driver: GRID og slike lignende spill. Lignende spill som Gran Turismo og Forza Motorsport har vært artig å hatt på pc, men desverre bare til PS3 ?

 

Men er meget fornøyd med Dirt 3 og Race driver: GRID :) Om det er rally eller racing spill har lite å si, liker begge typene lige godt.

 

Har ikke tilgang til nett i den tid, så de spillene må ikke være avhengi av programmer som Steam å sånt. Eller at de må registreres på NETT før man får spilt spillet.

 

Mvh Patrick.

Endret av Hveding
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg installerte Need for speed: The Run i går, og ble veldig fornøyd over selve bilkjøringen. Det er mye morsomme variasjoner i banene og tilfeldigheter som gjør at konstant racing ikke er så ille. Det negative med spillet er at du ikke kan oppgradere din egen bil og låse opp flere oppgraderingsmuligheter etterhvert. Du låser riktignok opp flere ferdige biler du kan velge mellom da.

 

Ikke for å stjele tråden, men har noen et forslag til et NfS som ligner mer på underground serien? Jeg har ikke prøvd shift, men regner med at det er noe likt pro street? Eller blir jeg rett og slett nødt til å vente på den nye versjonen av most wanted?

Lenke til kommentar

Hva med Race 07, Race injection ?

Ser ut som et ganske greit spill sammenlagt :) Noen erfaringer.. ?

 

Spiller dette ofte og liker det meget godt! Spesielt bra med force feedback. En god mix av bilspill og simulator. Jeg har dette gjennom steam, men det er sikkert ikke nødvendig. Injection inneholder alle pakkene til Race07 som er kommet ut siden orginalen. Spilte dette med et MOMO-ratt først og har nå gått til innkjøp av Fanatec-sett. Fungerer bra med begge

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...