Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har en Yamaha dt 50 x, med original sylinder, 89-90 dysing, og et effektanlegg. + jeg har drevet den om, drevingen som er på den nå er 13-52 sykkelen går i 85-95.

Jeg vil gjerne gjøre noen småting for å øke effekten enda litt til! jeg tenkte på å dyse den opp litt, og kanskje skaffe meg et powerfilter! men lurer på om noen der ute kunne fortalt meg hvilke dyse jeg burde skaffe meg? for når jeg dyser opp får sykkelen mer bensin, og da er powerfilter et must, for å få jevna ut bensin og luft forholdene

håper det er noen drevne mopedister der ute som kan hjelpe meg, for jeg kan ikke stort...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Powerfilter på moped er oppskrytt. Lager bare mer unødvendig lyd og gir nærmest ingen effekt. Kraftig lyd er jo alltid kult, men øker dine sjanser betraktelig for å bli stoppet av Politiet.

Powerfilter er ikke oppskrytt dersom du har mer seriøs trim enn han over her snakker om, da er det en nødvendighet.

 

Kjører du på original sylinder kommer dette til å gi ingen effekt, kommer bare til å bråke mer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Powerfilter på moped er oppskrytt. Lager bare mer unødvendig lyd og gir nærmest ingen effekt. Kraftig lyd er jo alltid kult, men øker dine sjanser betraktelig for å bli stoppet av Politiet.

Heilt eni der! men noken ganga e politie noken amøbe i ditta :p ej skulle kjøre en kompis av mej på fest men halveis på veien so blei vi stoppa av politiet fikk bot for å ha 2 på scooteren.. dei såg masse på scooteren fordi vi hadde lakka scooteren kvelden før. vi hadde power-filter & ATV gass-handtak på.. dei sa ikkje noke på de :p va litt heldi der :p haha
Lenke til kommentar

Powerfilter på moped er oppskrytt. Lager bare mer unødvendig lyd og gir nærmest ingen effekt. Kraftig lyd er jo alltid kult, men øker dine sjanser betraktelig for å bli stoppet av Politiet.

Heilt eni der! men noken ganga e politie noken amøbe i ditta ej skulle kjøre en kompis av mej på fest men halveis på veien so blei vi stoppa av politiet fikk bot for å ha 2 på scooteren.. dei såg masse på scooteren fordi vi hadde lakka scooteren kvelden før. vi hadde power-filter & ATV gass-handtak på.. dei sa ikkje noke på de va litt heldi der haha Endret av Adriann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...