Gå til innhold

BK: - Temadag 29. juli 2012 -


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, fikk nok ikke så mye ut av dette gitt! Fant liksom ikke "tonen" eller noe definitivt å fokusere på her! :)

 

Ha ha, jeg visste godt at dette ikke ville bli noen slager :D - dette er et bilde jeg av en eller annen grunn liker godt og som jeg ikke klarer å slette, har prøvd flere ganger men hver gang er det noe i meg som sier stopp :)

Lenke til kommentar

Fordi jeg er så veldig glad i blomster så skulle jeg likt rosen skarp.

Når jeg prøver å fri meg fra det og tenke på bildet som noe "abstrakt" , se følelser i linjer og toner, kan jeg se en viss mystikk. Den bakerste roseknoppen ser ut som en liten skjør fugl, som kikker ut av redet og ser mot den store verden. Det er dybde i bildet. Og flere diagonale linjer som strekker seg ut fra motivet i hjørne. Det Du må jo ikke slette noe du liker. Når noe stopper deg, er det noe der. Linjer, toner,dybde.... Ville prøvd å finne ut hva det er og ta det med videre :) Sier en grønn amatør til en som har holdt på en stund....hehe... Ha en fortsatt god sommer! :)

Lenke til kommentar

Fordi jeg er så veldig glad i blomster så skulle jeg likt rosen skarp.

Når jeg prøver å fri meg fra det og tenke på bildet som noe "abstrakt" , se følelser i linjer og toner, kan jeg se en viss mystikk. Den bakerste roseknoppen ser ut som en liten skjør fugl, som kikker ut av redet og ser mot den store verden. Det er dybde i bildet. Og flere diagonale linjer som strekker seg ut fra motivet i hjørne. Det Du må jo ikke slette noe du liker. Når noe stopper deg, er det noe der. Linjer, toner,dybde.... Ville prøvd å finne ut hva det er og ta det med videre :) Sier en grønn amatør til en som har holdt på en stund....hehe... Ha en fortsatt god sommer! :)

 

Tusen takk for en fin tilbakemelding som røper innsikt og åpenhet i det å "se" bilder som er utover de sedvanlige tekniske greiene. Synes også du er flink med det du skriver i tilbakemeldinger på generell basis - det du ikke kan rent teknisk oppveier du fint med andre ting, og det er nettopp de andre tingene som sårt mangles på fora som dette hvor som regel gjentagelser av tekniske "sannheter" er det det går i.

 

Har enda ikke funnet ut hva det er som gjør at jeg liker bildet, kanskje det rett og slett er det udefinerbare men likvel gjenkjennelige? - du jo nevnte selv noe med mystikk :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...